• yasmino06

Vilket bröd tycker era 1-3 åringar om?

Vilket bröd tycker era barn om som är mellan 1-3 år gammla?

Varför jag frågar är för att mina två barn inte äter bröd,jag ger dom bröd med pålägg på men det är bara pålägget som blir uppätet.
    Skulle gjärna vilja att dom äter lite bröd åtminstone.

• Svar på tråden Vilket bröd tycker era 1-3 åringar om?
  • Aamamman

Polarbröds Vetepärlan är min sons favorit. Annars är han rätt dålig på att äta bröd. Han fyller 3 i januari.

• Svanflikkan85

Min son är nu iofs 3½ men har alltid älskat vanlig rostad formfranska =)

• Cia o krabaten

vetetuben eller rågtuben eller liknande polarbröd
    såna runda kakor

• Jen 82

Mina äter all sorts bröd men favoriterna är guldkorn och hårdbröd - delikatess, frukost eller husman.

• Isalel

delitkatess- hårt bröd är den absoluta favoriten, äter knappt mjukt bröd annat än om vi är borta!

• lilldex

Han äter de flesta sorter från rallarhalvor till rostbröd, men favoriten är njalla tunnbröd.

• Pyre på väg

Knäckebröd utan pålägg tycker hon är gott att tugga på ger henne bra med fibrer också. Annars äter hon alla sorters bröd ljust som mörkt. Fribaco har osockrade frukost ringar som är precis som knäcke som är gott att ha i filen eller mjölken på morgonen eller mellanmålet.

Många pålägg tycker hon är mycket godare än själva brödet.

Meja är snart 2 år.

......blev sugen på en smörgås nu 

• Masmamma

Jag bakar mycket själv och det blir mest rågsiktsbullar, grahamstekakor och grahamsbullar och det brukar allt slinka ner! Sen käkar de också bara upp påläggen ibland, men det där verkar gå lite i perioder

• Maggiepuh

Knäckebröd eller nybakade frallor.

• Alina

Lingongrova är hela familjens favoritbröd och barnen älskar det.

Svar på tråden Vilket bröd tycker era 1-3 åringar om?