• två blir tre

medium i göteborg??

Just varit hos ett medium i Göteborg som heter Anette. Undrar om någon mer varit hos henne och om det isåfall stämt det hon siat..

• Svar på tråden medium i göteborg??
  • norali

Jag har inte själv varit hos henne men tänkt boka tid. Har två nära vänner som varit där flera gånger och det har stämt ruskigt bra. Hon fungerar även lite som en livscoach som jag förstått det. Vad sa hon till dig

• två blir tre

Hon sa väldigt mkt som stämde..Saker i nuet och sånt som ska ske. Satt där i en och en halv timma, drack kaffe och fick ställa massa frågor också om jag ville. Kan rekommendera henne!

• Bubbsan

Kan också varmt rekommendera henne. Har varit hos henne flera gånger och saker har fallit på plats allt eftersom. En del saker som hon ser är svårt att förstå då hon har svårt mig tidsperspektiv.

• Pelargonia

oh, intressant! letar själv efter ett medium i Göteborgstrakten. Var finns hon, hur dår jag tag i henne, någon sida? Hur mkt kostade det? Lång väntetid? *nyfiken*

• två blir tre

Det kostade 600 kr. Tog drygt en och en halv timma. Hon finns på Karl Gustavsgatan 12. Sök på Anette Ingerlund.
    Min svärmor som ordnade tiden, fick vänta två veckor.
    Lycka till!

• Bubbsan

Har varit inne hos en som heter Margarita, hon har sin praktik vid kålltorp och är dock inget medium men hon spår i tarot, kaffesump, bla(haha jag vet blev väldigt skeptisk själv) väldigt duktig och pricksäker. Kan rekommendera henne också.

• heddish

du hittar också hasse nyander och monika bertilsson i göteborg. kan varmt rekommendera båda. jag går kurs för monika nu, hon är helt fantastisk.

hasse är dock sjukskriven i höst, men gå in på hans sida och klicka dig vidare till "monikas sida"

www.hassenyander.se

• 0108

bubbsan
    har du nummer till Margarita?vad kostar det?

• Typ100

Margarita är jätte bra och duktig!!! har flera vänner och familjemedlemmar som varit hos henne....hon tar 500:- för 1 timme och 250 :- för 30 minuter.....min mor har hennes nr men jag vet inte om jag kan lämna den här....det kan ses som reklam...

• Typ100

gå in på reco.se och sök på Ögat Margarita....det borde funka/Karin.

• fenurila K o L t

Någon som skulle kunna inboxa tel. nr till Anette??? går inte att hitta henne på eniro eller hitta.se

• JohannaMatt

Jag skulle oxå gärna bli inboxad Anettes nummer!

• neon

har oxå varit hos Anette Ingerlund i Göteborg och kan rekommendera henne

• fenurila K o L t
    neon skrev 2010-04-22 21:10:46 följande:
    har oxå varit hos Anette Ingerlund i Göteborg och kan rekommendera henne
    Skulle du kunna inboxa mig hennes nr
    Det riktigt suger om vissa regler
  • Godot
    två blir tre skrev 2008-10-17 19:23:58 följande:
    Just varit hos ett medium i Göteborg som heter Anette. Undrar om någon mer varit hos henne och om det isåfall stämt det hon siat..
    Jag och flera av mina kollegor har varit hos Anette.  
    Många av oss upplevde att det hon sa stämde in väldigt bra. Dock har både jag och andra varit med om att hon misstagit sig på viktiga fakta. Jag rekommenderar henne ändå varmt då jag upplevde att hon hjälpte mig att komma vidare i livet.
    Anette talar ju både om dåtid, nutid och framtid så vissa saker känner man inte igen för att det har inte hunnit att hända än...
    Kontaktuppgifter:
    E-post: [email protected]
    Tel: 031-13 39 08, 0705-718 597

• Yeet

Jag var hos Anette i Göteborg nyligen, ni som påstår att hon hade mediala förmågor/svar på era frågor måste ni antingen vara riktigt naiva eller så tappade hon sina förmågor helt vid mitt samtal. Hennes svar 95 % av tiden var ''denna fråga är omöjlig att svara på'' eller undvek frågan helt. Hon gav väldigt generella svar (som vem som helst skulle kunna säga). Frågade bl.a. frågor jag redan visste svaret på då jag var skeptisk och ville se om hon fick en gnutta rätt - svar: nej, hon fick ej rätt på dom.

Rekommenderas inte! Men blev erbjuden återbetalning då jag kontaktade henne och sa att det inte kändes som ett medialt samtal överhuvudtaget. Hon har dock fantastiskt bemötande och är en trevlig dam, men medial förmåga kan ifrågasättas starkt. Denna händelse gjorde mig alltmer skeptisk. Bli inte lurade med generella svar och analysera det som sägs för det är lätt för en att tro det dom säger är rätt och stämmer in på dig (när det egentligen är generellt).

• Asirna

Har alltid velat gå till ett medium!

Vilken rekommenderar ni? Är hon Anette bra? :)

Svar på tråden medium i göteborg??