tripptrappstol, vilken är "bäst"?
Ska önska oss en tripp trapp stol och har noll koll på vad som finns. vad har ni för någon? finns det i olika märken? vill ha en i trä, är det björk eller ek dom finns i? Någon som vet vad jag tänker på?
Ska önska oss en tripp trapp stol och har noll koll på vad som finns. vad har ni för någon? finns det i olika märken? vill ha en i trä, är det björk eller ek dom finns i? Någon som vet vad jag tänker på?
här hänger jag med...:) vi undrar också, men har inte haft en tanke på o fråga här...:) ska också önska det till dottern i 1årspresent :)
Perfekt
Är det Stokke Tripp-trapp du tänker på? De finns i mängder med olika färger och träslag. Kolla här; www.stokke.com/ttconfig/index.html. Googla på Stokke tripp-trapp så hittar du försäljningställen oxå.
TripTrap tillverkas av Stokke (www.stokke.com). Den finns i rätt många olika färger. Vi har en orange med orange dyna, är jättenöjda! Det är en stol med kvalité som växer med barnet, och vår lillkille sitter jättebra i den trots att han bara är halvåret, i många andra barnstolar halkar han omkring. Sedan finns det diverse kopior som säkert kan vara värda att kolla in om man tycker att Stokkes stolar är för dyra.
STOKKE - Tripp trapp stol.
Finns på bla www.1klass.se - matstolar
De finns i 15 olika färger tror jag!
Lycka till! Det är en perfekt stol!!
Perefekt! Tack snälla ni!