• Anonym (spel sugen)

Någon som testat något "sex spel"? Vill ha tips inför köp!

Hej!
    Tänkte köpa ett sexspel men vilket är bäst?
    Det står mellan följande:

Kärleksspelet

Förspelet

Romantikspelet

Sexspelet

Tack på förhand!

• Svar på tråden Någon som testat något "sex spel"? Vill ha tips inför köp!
  • Anonym

Jag gillar kärleksspelet! Det är riktigt mysigt och lite kul! Se till att ha lite vin till spelet men drick små munnar annars kan det bli pannkaka, en kille blev lite dålig efter en stund !

• Anonym (spel sugen)

haha, okej, hur spelar man det på ett ungefär?

• Anonym

Man slår tärningar och kommer till rutor där det står vad man ska göra, t ex "kyss din partner över hela kroppen i 1 minut utom på munnen" eller "strippa och dansa för din partner" osv. Sen får man ta upp kort där de bestämmer vad man ska göra med sin kille eller tjej. Hela spelet är som ett långt förspel med lite petting och lite humor. Den som vinner och kommer först i mål får välja ställning !

• Anonym

Jag har ett, kommer inte ihåg vad det heter. Sämsta köp någonsin. Är samma typ som inlägg 3 beskriver, tror att alla är samma sak bara med olika spelplan typ. Det dra bara ut på tiden att man hinner tröttna helt på att ha sex. Då är det bättre att bara dra ett kort med ställning på och testa den.

• onetwothree

Håller med föregående, Kärleksspelet är grymt :) Nu har jag ju inte spelat nåt av dom andra, men det är ändå min favorit. Man behöver inte spela det så seriöst om man inte vill, det kan vara roligt ändå, men om man är i stämning" så blir det det bästa förspel som finns att få...

• Anonym

Tycker inte det var tråkigt alls he he.. Kanske beror på vilken partner man har .

Svar på tråden Någon som testat något "sex spel"? Vill ha tips inför köp!