• Anonym (Vill lära)

Dominor & Härskarinnor Se hit! :-) Ni andra med tips med.

Jag vill dominera min man. Det är en dröm han har haft sen länge. Problemet är att jag inte har en aning om hur. Hur kan man "straffa" honom, hur är man "sträng" osv osv. Har försökt kolla på nätet och se om man kunde få några tips men det var dåligt på den fronten.

Själv är jag väldigt nyfiken på att dominera (men är egentligen ganska blyg) och tänkt på det ett tag men har inte kommit fram till hur jag ska göra för min man. Så jag behöver Er hjälp!

Hur dominera? Från lättare dominans till mer avancerad dominans.

Hoppas det finns några vänliga själar som vill hjälpa denna framtidens härskarinna..

• Svar på tråden Dominor & Härskarinnor Se hit! :-) Ni andra med tips med.
  • Anonym (domina?)

Spooky, startade nyss en liknande tråd. Hänger på här också och suger i mig tips!

• Anonym (Vill lära)

Oh..hoppas vi får tips då!

Anonym (domina?) skrev 2008-10-18 02:11:52 följande:
    Spooky, startade nyss en liknande tråd. Hänger på här också och suger i mig tips!
  • Anonym (domina?)

Jag tror att jag vill avsluta med pegging. Så om nån vet var man köper en bra strapon i Stockholm så säg till.

• bonde söker fru

Hur är man sträng? Ja, se till att verkligen vara sträng ordentligt! Inget jävla mesande utan ryt i ordentligt och använd ett grovt språk. Om han inte lyder så följer bestraffning som måste innehålla rejält med smärta och våld. Ta första bästa tillhygge och slå med full kraft så ska du se att han lyder. Häll kokande kaffe över hans rygg samtidigt som du piskar honom med en snöskyffel. Därefter slänger du ut honom i kylan. Placera honom under ett fönster och häll en hink kokande vatten över honom. Endast fantasin sätter gränser!

• Anonym (Vill lära)
    Okej.. Det e ju det som är grejen att jag har noll fantasi..fan va irriterande!
    bonde söker fru skrev 2008-10-18 02:18:45 följande:
    Hur är man sträng? Ja, se till att verkligen vara sträng ordentligt! Inget jävla mesande utan ryt i ordentligt och använd ett grovt språk. Om han inte lyder så följer bestraffning som måste innehålla rejält med smärta och våld. Ta första bästa tillhygge och slå med full kraft så ska du se att han lyder. Häll kokande kaffe över hans rygg samtidigt som du piskar honom med en snöskyffel. Därefter slänger du ut honom i kylan. Placera honom under ett fönster och häll en hink kokande vatten över honom. Endast fantasin sätter gränser!
  • Anonym (Bondage)

Kanske du kan ha någon nytta av det svenska BDSM-forumet (sök på BDSM forum) eller Darkside?
    Där finns ju mycket folk som kan vara med och intrigera och ge råd om hur tufft man sk aha det till en början.

Framför allt rekommenderar jag er att skriva ut en safe list (lista på exempelsaker man kan syssla med inom BDSM och kryssrutor för hur man känner inför det) och fylla i tillsammans. Glöm inte att du som dominant ska fylla i en också, det är inte säkert du är OK med att "utsätta" honom för allt heller.  Det ger er bättre kännedom om varandras gränser plus inspiration till påhitt i sängen

Man blir ju sugen på att testa allt på en gång, men försök att ha is i magen och beta igenom saker lugnt och metodiskt. Det gör inget om det blir lite fånigt och corny i början, det är vägen till det ultimata sexlivet sedan

Svar på tråden Dominor & Härskarinnor Se hit! :-) Ni andra med tips med.