• Kimmie

50års present till svärmor??

Är inte den bästa på att komma på idéer för presenter tyvärr så jag tänkte se om ni kunde hjälpa mig lite.

Svärmor fyller 50 om en månad. Vad kan jag ge henne? Det får lov att kosta max 2000kr.

Jättesnällt om någon vill tipsa mig om nåt =)

• Svar på tråden 50års present till svärmor??
  • Kimmie

Jo jag har också tänkt på det men så är det ju lite tråkigt att bara ge någon liten blomma och ett presentkort...

Funderade dock på att köpa en korg full med olika produkter och så ett presentkort i korgen också på en massage?

• viseversa

min mamma fick fotvård i 60års present och det var väldigt uppskattat.hon har redan så mycet grejer så en upplevelse var just vad hon behgövde.men nu känner ju inte jag din sväris.men jag hadde blivigt jätteglad av att få massage.

Kimmie skrev 2008-10-18 10:14:29 följande:
    Jo jag har också tänkt på det men så är det ju lite tråkigt att bara ge någon liten blomma och ett presentkort...Funderade dock på att köpa en korg full med olika produkter och så ett presentkort i korgen också på en massage?
  • L jung

Jag fyller 50 nästa år, och jag uppskattar t.ex en korg med spagrejer i samt presentkort till SPA weekend eller dag, precis som redan skrivit!

Jag är också tokig i shower med middag av olika slag... vore det något?
    Att ha en helkväll t.ex på Wallmans Salonger med show och middag är skitkul.

För 2000kr så skulle du också kunna skicka iväg henne till Paris t.ex med nån natt på hotell.  Ryan air och destination.se har bra förslag.  Eller varför inte en weekend resa till Tallinn eller Riga?

Finns ju hur mycket som helst att välja mellan...hehe

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden 50års present till svärmor??