Okej att ha ett förhållande med 20 år äldre man?
Det är så att jag har träffat en äldre man på nätet. Vi har träffats några gånger och allt har känts bra.
Pga att han är ganska känd sin stad, nyskild osv så ville han inte skriva ut för mycket uppgifter om sig själv på sin sida. Fick veta nu att han är äldre än jag trodde. Trodde först det bara var 14 år mellan oss och det tyckte jag var min "gräns". Fick alltså veta att det nu är 20 år mellan. Han har även barn som är nästan i min ålder.
Tycker ni att det skulle vara okej att fortsätta med denna man? Jag ältar detta fram och tillbaka. Vi har det jättebra när vi ses och har haft det helt underbart. Men när nu detta kom så kändes det lite.. ja.. vad ska man säga.. det känns konstigt att han är i min mammas ålder.
Finns det några som har relation med en äldre man och kan berätta lite om hur det är?
Han säger att han respekterar vilket beslut jag än tar men att han tycker om mig jättemycket. Det är ju lättare att avbryta allt nu än om två år..men kan man verkligen tänka så? Att det ska hålla hela livet annars är det ingen ide att fortsätta?
Och hur ofta är det man träffar någon som det känns så "rätt" med?
Nej det är sjutton inget lätt beslut..
Jag är 25.
vet inte riktigt vad jag ville fråga om..mer bolla lite tankar o känslor med andra i samma situation.