• louice80

måste man ha vit tårta

när man gifter sej , jag har alltid gillat färger så min blivande man har ju sagt
    att jag får bestämma vilken färg jag vill ha. Men hans mamma vill ha ALLT VITT
    så hon blev ckockad när jag sa att jag ville ha rosa eller röd tårta hon hade köpt
    vita dukar fast jag bad om röda dukar.

• Svar på tråden måste man ha vit tårta
  • ynklig

be henne lämna tillbaka dukarna och köpa röda då. det är DIN dag, inte hennes..
    klart du kan ha röd tårta.. varför inte?!

• Jessica24

Självklart kan man ha vilken färg man vill på sin tårta.
    Finns ju hur mycket som helst att välja mellan.

Se till att stå på dig. Det är du/ni som bestämmer hur ni vill ha ert bröllop.

/Jessica24

• sweetaly

vi hade svarta dukar med silverstjarnor utstrodda over, vit tarta med roda hjartan o sa pa!
    klart man kan ha en rod tarta o roda dukar om man vill!
    det ar inte din sarmors brollop utan ditt!!
    men klart att det ar kanske inte sa bra att borja grala med svamor redan innan man gift sig...

• MrsHawkins

Vem är det som gifter sig för det första?

En röd eller rosa tårta blir nog jättebra!! (gillar oxå färger)
    Röd är ju dessutom kärlekens färg o det passar väl bra på ett bröllop?

• JsN

Titta på www.brollopstorget.se, där finns oändligt många förslag på både dukar och tårtor. Kom ihåg att det är din och din blivandes dag inte svärmors såvida inte hon bjuder till och på festen så bör du och din tillkommande bestämma.

• ebben

man kan väl ha vita dukar o röd tårta!?
    Varför kunde inte det gå..........
    Jag skulle säja till blivande svärmor,att "back off" -annars blir du inte min svärmor!

• giz

roisin har en häftigt lila tårta i sitt galleri

• immali

Man kan ha precis vilka färgkombinationer man vill, det är bara kul om det är lite personligt tycker jag.

Vi hade en prinsesstårtegrön bröllopstårta med ett brudpar föreställande två rosa grisar med hög hatt och slöja som satt i en gyttjepöl av choklad!

Säg ifrån till svärmor, det är ju för bövelen inte hon som gifter sig!!

• Vem vet

Stå på er det är ert bröllop det är ni som bestämmer!!!
    Lycka till!

• blekinge

Min svärmor ville också styra och ställa när vi skulle gifta oss. Det gick så långt att jag och min man ställde in allt. Sedan (när alla trodde att det inte skulle bli något bröllop) planerade vi det precis som vi ville ha det. När allt var bokat och klart fick alla sina inbjudningskort. Vi har nu varit gifta i 2 år. Svärmor pratar inte med mig, men bröllopet blev precis så som vi ville ha det. Skulle vi gifta om oss hade vi gjort exakt lika dant.

Så stå på dig! Du kommer inte att ångra det.

Lycka till!!

Svar på tråden måste man ha vit tårta