• smilli vanilli

Min son har fått en hjärntumör!!!

Gode gud hjälp mig!!!

Vi åkte in akut i förra veckan, min son hade yrsel och kräktes, magnetröntgen gjordes, visade förändring på lillhjärnan! Han opererades i 17 tim i måndags. De fick inte bort allt då en del satt så illa till att den nästlat sig in i vävnader, tar man bort det riskerar man alla hans sinnen och funktioner. En bit till går att ta bort och det ska göras efter vi har fått provsvaren på vilken typ av tumör det är. Säkerligen en elak pga hur den växer men vi vet inte HUR aggressiv. Efter svaret får vi veta fortsatt behandlingsform... gode gud finns det någon där ute som har någon liknande historia som slutat gott! Jag behöver all kraft jag kan få. Vi genomlider något helt omänskligt just nu....

• Svar på tråden Min son har fått en hjärntumör!!!
  • Smurflovve

Många många styrkekramar!! Har tyvärr ingen erfaranhet av detta.

Kram***

• Sqti

Har inte varit med om nåt liknande men jag önskar att ett mirakel inträffar för er lilla son. Önskar er all lycka i världen med allt som ni nu står inför. Ska tänka på er.

• Skrik och Panik

Min mamma opererade bort en tumör i hjärnan, vet dock inte vad det var för sort, men hon mår bra idag. Hade samma symtom som din son hade.

Jag kan inte göra er smärta mindre, hur gärna jag än vill. Men jag lider något fruktansvärt med er ska du veta. Inte för att det hjälper er det minsta tyvärr!

Ska hålla alla tummar i världen för er nu!

KRAM

• modestyonly

Har ingen erfarenhet, men jag förstår att ni hamnat i varje förälders mardröm!! Många tankar skickar jag till er..

Jag är egentligen snygg och smal, men idag är jag ledig!
  • JLS

Vilken mardröm Jag ber och hoppas på att din son blir helt återställd och att den förbannade tumören försvinner snabbast möjligt!!

Kram!

♥ Julia 080626 ♥
  • Leica

Massor av kärleksfulla styrkekramar till er i den här skitjobbiga och smärtsamma situationen!!
    Ta hand om er!!

• sofiaia

Många många kramar till er, det är fruktansvärt att ni ska behöva genomlida detta, jag hoppas innerligt att allt ska gå bra för er son. Kram

• mamma är bäst

Hej, jag kan förstå vad du går igenom.
    Min lillebror var 6 år när man hittade en tumör på lillhjärnan. Tumören var stor som ett hönsägg. Han opererades, strålades och fick cellgifter. Bodde i princip på sjukhuset i tre månader.
    Nu är han 20 år och friskförklarad sedan flera år tillbaka. Tänk på att detta var 14 år sedan, han blev frisk och forskningen har gått framåt enormt, oddsen är mycket bättre idag.
    Jag lider med dig, och håller alla tummar att det kommer att gå bra för er. Du får hemskt gärna skriva till mig om du har frågor, jag kanske inte har svar på allt, men jag vet vilken katastrof det var i vår familj när han var som sjukast. Idag har jag själv barn och kan inte förstå hur mina föräldar orkade. Stor kram till dig...

Svar på tråden Min son har fått en hjärntumör!!!