Brukar ni onanera inför varandra?
Ja...brukar ni onanera inför varandra?
Ja...brukar ni onanera inför varandra?
Ja... varför inte?
Jämt ;)
Vi har försökt, men det är så jävla svårt. Så det slutar med sex istället.
Nej, skulle aldrig falla mig in
Ja,men här slutar det oxå med sex
Ja det händer väl, men ska vi använda bara händerna så gör vi det oftast på varandra i så fall.
Men visst, det händer.
Ja ibland. För varandra, med varandra, åt varandra. Ibland är det faktiskt härligare så än att stoppa in den.
Nä..aldrig..tror min kille skulle få slaget om jag gjorde det då det är pinsamt enligt honom...
I början när vi var ihop när jag fortfarande var nöjd med min kropp. Nu 30 kg senare har jag tyvärr svårt att koppla av, även om min sambo säger att han älskar min kropp. Jag själv gör det ju tyvärr inte.
Men när vi väl onanerade inför varandra så var det väldigt upphetsande. Ibland kollade vi även på p-rulle och satt en bit i från varandra och gjorde sedan som de i filmen. Riktigt häftigt=) Längtar tillbaka till den tiden ibland.
inte inför, men tillsammans :)
Härligt att ha onani som förspel, tänk att se sambon leka med dildon och precis när det skall till att gå för henne så tar man ut dildon och för en annan sak hehe
Jadå! Men oftast brukar jag sätta fast hans händer först då han annars brukar ha svårt att inte "hjälpa till". De är mysigt att retas!
Men vi brukar också göra det båda två framför varandra men det blir inte lika långvarigt då!
Nope, det gör vi inte!
Men vi brukar göra det åt varandra som förspel =)