• hallonmamman

Söker efter nån snygg förvaring för tidningar!!

Jag letar efter nåt snyggt tidningsställ eller liknande att ha mina inrednings och föräldratidningar i.Behöver inte rymma alltför många tidningar,då jag bara har ett fåtal framme åt gången.Vill även ha det på golvet.Hur har ni det hos er???

• Svar på tråden Söker efter nån snygg förvaring för tidningar!!
  • Värmlandsfrun

Hänger på din tråd angående snygga tidningsställ. Tyvärr har jag inga tips eftersom jag själv har snöat in på ett som jag inte hittar! Sitter och googlar efter ett vägghängt tidningsställ i ek eller teak, men utan resultat. Har för mig att jag sett det någonstans, men vart? Någon som har ett tips?

• Tecken
    sannesnäckan skrev 2008-10-30 20:19:04 följande:
    www.mio.se/Sortiment/Hall/Ovrigt/Brooklyn/... Jag tycker att den är himla fin. :)
    En sån har vi! Min man tycker den är skitsnygg, jag tycker den ser ut att höra hemma hos en cowboy... Men den är bra att förvara tidningar i.
  • hallonmamman

Tack för tipsen!Den från mio ska jag kolla in precis i min smak och tror att den skulle passa bra in här hemma!!

• Tatoo

Själv har jag köpt en tavelist i från ikea och en badrumsstång som har två stångar , sväller många tidningar. HAr gjort två våningar så på en vägg.

• Callina
    Tatoo skrev 2008-11-08 21:44:11 följande:
    Själv har jag köpt en tavelist i från ikea och en badrumsstång som har två stångar , sväller många tidningar. HAr gjort två våningar så på en vägg.
    Jag förstår inte hur du menar, kan du inte lägga ut en bild Glad
Svar på tråden Söker efter nån snygg förvaring för tidningar!!