• Alvi

Vad tänker ni på när ni har sex, tjejer??

Mina tankar vandrar typ ALLTID iväg, och ofta på helt sjuka saker!

Plötsligt ser jag Bertil Monegrim framför mig. Sedan Dolph Lundgren. Återgår till hånglandet och försöker verkligen ge mig hän, men VIPS så finner jag mig själv fundera på om babybilden på paret X har kommit ut i tidningen än?

Nyss (vi gav upp eftersom dottern gnällde hela tiden) var jag verkligen jätteduktig och tänkte på mindfulness och allt, och verkligen märkte och var noga med att reagera på allt min man gör - då upptäcker jag plötsligt att jag ligger och funderar på om Luke Perry och han som spelar Mahone i Prison Break inte är lite lika?!

Är jag ensam?! Vad är vanligast? Det är väl inte jättemycket fel på mig!?

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Vad tänker ni på när ni har sex, tjejer??
  • BunY

Haha tror inte det är något fel på dig alls, bara lite svårt för att slappna av kanske?

Jag tänker inte på något mer än just det som händer

• Anonym

Jag tänker inte överhuvudtaget. Det finns bara han och jag och rå kåthet. Det fyller mig så totalt att jag inte KAN tänka.

• Anonym

Sådär är jag med! Vad gör man???

• Anonym

Håller med anonym i svar 2. Jag tappar totalt greppet om både tid och rum och går helt upp i det jag gör!

• sär skriven

Allt från tvättstugan till hur min rumpa ser ut i den vinkeln till om jag inte ska plocka ner och stryka gardinerna.

• Anonym

Samma här...
    Och så stör jag mig kanske på någon skitdetalj och så blir den en STOR detalj och så...ja...

sär skriven skrev 2008-10-18 22:34:11 följande:

Allt från tvättstugan till hur min rumpa ser ut i den vinkeln till om jag inte ska plocka ner och stryka gardinerna.
  • Perry the Platypus

Jag koncentrerar mig på att komma.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Anonym

Ibland blir jag irriterad på hur han kysser och sedan kan jag inte sluta tänka på det och så blir jag nästan arg. En gång höll jag på att bita honom för att jag vart så frustrerad.

• Anonym (hmm)

jag tänker på hur kåt jag är, vilken skön kuk min man har och att han snart kommer att ge mig orgasm efter orgasm..

• Richael

Klarar inte av att tänka när allt blod befinner sig längre ned

• Anonym

jag tänker fantasier ibland funkar det ibland itne igår funka det, fantiserade om en tjej eller kille som låg under mig när vi hade sex bakifrån och den tjejen eller killen stimulerade mina bröst eller slickade min killes kuk eller min klitoris samtidigt som jag och min kille har sex lär aldrig hända i verkligheten så därför fantiserar jag om det istället går lika bra de...

• Janneman

Faktum att ni som tänker på allt annat än det sexet som ni befinner er mitt inne i, inte förtjänar den partnern ni är tillsammans med. Förmodligen så är ni så frånvarande att er kille måste blunda och fantisera om att ni är någon sexig kändis för att kunna få utlösning. Enda skillnaden mmot att knulla en termos macaroner måste väl vara att termosen inte pratar!

• Hella031

tror jag bli lätt tom i huvudet när jag har sex.. tänker desperat "MER" hela tiden

• Badgirl

Jag fantiserar mest när jag får stimulans(förspel) om att jag blir dominerad och inte har något att sätta emot, att min man lägger mig över sitt knä och smiskar min rumpa röd och sedan slänger ner mig på sängen och sätter på mig bakifrån. Det är liksom vad som brukar kunna hända i verkligheten också, så det är väldigt tändande
    Förut, innan jag hade den sexlust som jag har nu, så tänkte jag på allt annat än sexet vi hade just då. Saker jag glömt att göra och vad vi ska äta resten av veckan osv

• Frantic

Jag blir bara helt drogad och febrig, skulle aldrig kunna fundera på vad man ska handla till middag eller om någon satt in en annons. Jag är bara helt uppslukad av det som pågår och min drift.

• Anonym (tjej28)
    Janneman skrev 2008-10-20 14:15:32 följande:
    Faktum att ni som tänker på allt annat än det sexet som ni befinner er mitt inne i, inte förtjänar den partnern ni är tillsammans med. Förmodligen så är ni så frånvarande att er kille måste blunda och fantisera om att ni är någon sexig kändis för att kunna få utlösning. Enda skillnaden mmot att knulla en termos macaroner måste väl vara att termosen inte pratar!
    Det kan inte vara så att det är ett samspel? Lite simpelt resonemang tycker jag. Det är kanske inte bara den enas fel? Jag tror sällan att den ena har världens häftigaste sex medans den andra ligger o funderar på macaroner i en termos... Det är nog snarare en ond cirkel.

Själv så är jag verkligen "här och nu" när jag har sex. Men det beror på att jag o min kille har suverätn sex och att jag är tokkär. Mitt ex var som en lat säl i sängen... haha. Vilket gjorde mig till tråkig tillbaka, det gjorde inte honom bättre o så var den onda cirkeln igång. (Nu var det så att han gillade närhet vid sex o därför låg på mig, det tyckte jag var avtändande och blir passiv tillslut.)
  • Janneman

Anonym (tjej28) skrev 2008-10-20 14:34:51 följande:

Det kan inte vara så att det är ett samspel? Lite simpelt resonemang tycker jag. Det är kanske inte bara den enas fel? Jag tror sällan att den ena har världens häftigaste sex medans den andra ligger o funderar på macaroner i en termos... Det är nog snarare en ond cirkel. Själv så är jag verkligen "här och nu" när jag har sex. Men det beror på att jag o min kille har suverätn sex och att jag är tokkär. Mitt ex var som en lat säl i sängen... haha. Vilket gjorde mig till tråkig tillbaka, det gjorde inte honom bättre o så var den onda cirkeln igång. (Nu var det så att han gillade närhet vid sex o därför låg på mig, det tyckte jag var avtändande och blir passiv tillslut.)
    Jag menar inte att det är den enes fel. Men om en person i ett förhållande upplever att den hellre tänker på annat en sex under sexet och att den andre har sex ändå. Så är det dax att göra slut eller ta sig utav h-e i kragen båda två.
    Kommunikation är a och o.
  • Kyltsi

Har så sjukt bra sex med min make att det inte finns någon chans ens att få tankarna på något annat håll Är helt uppslukad av oss två tillsammans.

Svar på tråden Vad tänker ni på när ni har sex, tjejer??