• Cute Baby

Vad är det för fel på namnet *kevin*

många säger att det är en namn som bara unga mammor väljer.
    själv tycker jag att den är söt

jag undrar också om Kevin eller Simon passar BÄST me *VICTOR* och vad tycker ni om namnet Victor ???

• Svar på tråden Vad är det för fel på namnet *kevin*
  • Law

Jag tycker namnen är jättefina och jag vet många som döpt sina pojkar till kevin inte bara unga mammor! =)
    Båda namnen passar bra till victor, iaf i mina öron. Och jag känner ett par pojkar som heter victor och simon och det passar då! =) Likaså kevin och victor! =)

• Tigra79

Jag har ingen aning vad folk säger om Kevin, men jag gillar det och jag är inte så ung (snart 30). Tycker att det blivit lite för vanligt dock.

Kevin passar bäst med Viktor, kanske för att jag inte gillar namnet Simon :P

Viktor är helt ok.

• OMWF

Simon och Victor passar bäst. Kanske för att någons lillebror heter det.

• Cute Baby

tycker också att kevin är jäte fint men det är väldigt många som sa till mej kevin NEJ ta gabriel eller simon eller vad som helst men inte kevin

• utlandssvenska

Bor i England och tycker inte ens namnet ar fint pa engelska om ni forstar vad jag menar. Jag tycker helt enkelt inet om namnet.

• Sing Star

Jag tycker namnet Kevin är gulligt! Och jag är inte ung.

ღ ♥ ღ JOHANNA & ADRIAN ღ ♥ ღ
  • Law

Okej men alltså jag tycker verkligen Kevin är jätte fint! =) Visst jag är ung men det är inte bara för att jag är ung som ajg tycker de tär fint.. Alltså har du fått någon förklaring om varför just Kevin inte skulle funka?

• jagfinnspåriktigt

Visserligen är jag under 20... och 18... men jag tycker inte det är fel på namnet. Inte så att jag skulle vilja döpa min son till det men det är okej. Trött på alla WT benämningar. Skulle ändå föredra namnet Simon.

Svar på tråden Vad är det för fel på namnet *kevin*