• Anonym (någon?)

Erfarenheter av "Kegelmaster" om man vill bli tajt där nere, eller motverka inkontinens???

Jag har kollat runt lite på nätet, och hittade något som heter kegelmaster
    någon som har testat den?? Vet inte om jag vill lägga ut så mycket pengar om den inte skulle vara bra..
    Någon som har testat eller kanske hört något om den??

För er som inte vet vad det är så är det en produkt för kvinnor som fött barn och tänjt ut musklerna därnere, det är också bra mot inkontinens, hittade en länk:

www.shytobuy.se/kegelmaster.html

läste på några engelska forum, där hade kvinnorna upplevt mycket positiva resultat, vilket jag med hoppas på att göra, om jag nu köper den...

• Svar på tråden Erfarenheter av "Kegelmaster" om man vill bli tajt där nere, eller motverka inkontinens???
  • Anonym

Själv har jag använt geischakulor, problemet är att jag blir så kåt då.. :-/

• Anonym

Jag har ingen erfarenhet av den, men det lät ju bra i beskrivningen av den. Hoppas någon med erfarenhet hör av sig. Den var som du skrev väldigt dyr, men hjälper den som den skriver borde den vara värd varje öre. Lycka till!

• LLNLLLNB

Jag fattar inte hur den funkar! Har kollat på sidan, men jag fattar inte. Ska man ändå knipa runt den?
    För det är ju hur man gör själva knipet som jag tycker är svårt, så då hjälper den ju inte i alla fall.

• Anonym (någon?)
    LLNLLLNB skrev 2008-10-19 09:27:03 följande:
    Jag fattar inte hur den funkar! Har kollat på sidan, men jag fattar inte. Ska man ändå knipa runt den?För det är ju hur man gör själva knipet som jag tycker är svårt, så då hjälper den ju inte i alla fall.
    Jag vet faktiskt inte, om man behöver knipa eller inte, skulle med vilja veta..
    jag har läst lite på ett forum om den, men är lite dålig på engelakan, kanske det står något där om hur man använder den å så..

www.womens-health.com/boards/sex/2970-kegel-master.html
  • Anonym (någon?)
    Anonym skrev 2008-10-19 09:19:01 följande:
    Jag har ingen erfarenhet av den, men det lät ju bra i beskrivningen av den. Hoppas någon med erfarenhet hör av sig. Den var som du skrev väldigt dyr, men hjälper den som den skriver borde den vara värd varje öre. Lycka till!
    Hoppas jag med! Känns lite mycket att lägga ut om man inte vet om den funkar..
  • Mamsis

Enligt det första inlägget så hade tjejens kille frågat vad som hänt och tjejen säger att hennes vagina blivit mycket stark.

Synd att den är så dyr, det är ju inte en grej man köper och delar på liksom.. Som man kan med andra träningsredskap menar jag.

• Anonym (någon?)

Tror jag struntar i att köpa den, hade den vart bra så borde ju någon här på fl veta det.. så nu tvekar jag att den är så bra.

• LLNLLLNB

Kanske går att få tag i billigare via ebay i usa el England.
    Verkar ju bra, men samtidigt ska man ju använda den minst 30 min per dag och då kanske man uppnår nästan samma sak genom vanlig knipträning 30 min p dag.

• Anonym (någon?)
    LLNLLLNB skrev 2008-10-20 20:09:10 följande:
    Kanske går att få tag i billigare via ebay i usa el England.Verkar ju bra, men samtidigt ska man ju använda den minst 30 min per dag och då kanske man uppnår nästan samma sak genom vanlig knipträning 30 min p dag.
    Tack för tipset om ebay ska kika
  • Anonym (någon?)

hittade ingen på ebay.. funderar på att beställa en iallafall..

Svar på tråden Erfarenheter av "Kegelmaster" om man vill bli tajt där nere, eller motverka inkontinens???