• Jessica24

Disney-julstrumpa med Nalle Puh, Tiger osv?

Jag undrar var man kan få tag på en julstrumpa med typ Nalle Puh, Ior osv på?
    Vet att DUKA sålde sådana för någor år sedan, men nu hittar jag inga.
    Någon som vet ett ställe som säljer sådana eller vet att dom kommer få in innan jul?

♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Svar på tråden Disney-julstrumpa med Nalle Puh, Tiger osv?
  • Hannaliten

Kolla ebay. Har i USA finns massor och de ar inte alls dyra. Om du ar intresserad kan jag hjalpa dig att hitta.

• Jessica24
    mina små kämpar skrev 2008-10-19 01:55:47 följande:
    denna söta fanns på tradera, letar själv till mina barn men de är för stora för puhwww.tradera.com/NY_NALLE_PUH_JULSTRUMPA-aukti...

Har lagt till den i min minneslista. Är igentligen ute efter två stycken, en till sonen och en till dottern.

Hannaliten skrev 2008-10-19 03:17:29 följande:
    Kolla ebay. Har i USA finns massor och de ar inte alls dyra. Om du ar intresserad kan jag hjalpa dig att hitta.
    Ska kolla på ebay. Är rätt så dålig på hitta själv och vägar knappast göra en beställning.
    Du får gärna hjälpa mig hitta, om du fortfarande vill.
  • Jessica24

Glömde tillägga att det var precis en sådan som i länken jag är ute efter, eller i alla fall den stilen.

• Hannaliten

Jag bor i USA men har salt pa Tradera harifran innan. Jag tankte faktiskt lagga ut lite grejer nu till jul eftersom manga letar efter sant.

Jag ska kolla at sadana till dig. Jag vet att de ar billiga har. Jag skulle tro att de inte kostar mer an $5.

Svar på tråden Disney-julstrumpa med Nalle Puh, Tiger osv?