Emmaljunga Scooter --- Fotsack eller åkpåse????
vad ska man ha???????
vad ska man ha???????
ingen som vet???
Ska och ska? Man kan ha både och eller var för sig. Jag har så jag kan använda både och.
Jag har "bara" använt fotsack till våran dotter då dom oftast sitter med overall eller liknande på vintern. Har även haft fårfäll i vagnen då det varit som kallast och min dotter har aldrig visat någon tendens till att frysa.
Jag har fotsack när vi bara är ute och åker så att säga och åkpåse när han ska sova i vagnen!
okej för jas e kluven va ja ska köpa .... åkpåse , vinteråkpåsen eller bara fotsack
Jag använder bägge Min son är drygt 8 månader, vi är ute dagligen och han sover minst en gång i vagnen.
Bara footsack. Eftersom att man ändå har overall på barnet när det blir så pass kallt att åkpåse skulle behövas. Footsacken håller värme ganska bra ändå, och man kan alltid ha en filt över benen och sedan footsack över.
Dessutom är det snyggare med footsack än med bara åkpåse.
jaaa fotsack e fint .... o ha över vagnen .. åkpåsen e ju ej såå fin os e ... då kör ja me dubbelt haha
Jag skulle ha bara åkpåse eller både och till ett lite minder barn men bara fotsack till ett större.
ha oxå funderat på den frågan...ha själv en scooter till min 1 åring....köpte vagnen för några månader sedan då dom reade ut 2008....någon som vet ifall man kan köpa fotsack till den då?
Tradera säljer just nu en svart fotsack, kolla där.
Vi köpte till fotsack för ca 2 mån sedan och den kostade drygt 300 kr. Jag har både fotsack och åkpåse. Åkpåsen är en sådan som man kan ha som bara sittdyna för att inte slita på själva vagnen, lättare att tvätta m, när d är kallt sätter man bara på överdelen. Fotsacken använder jag mest nu och när d regnar. Till kalla vintern blir d nog åkpåse, värmer mer!
Lycka till
Jag har bara fotsacken har även åkpåse dock inte den som hör till men använder bara fotsacken. Dottern har overall på sig då hon vi upp och leka hela tiden. då blir det för mycket med åkpåse också. Detta beror på hur ditt barn är och hur mycket ni är ute.
Såg att ditt barn inte är så gammal då är det inte helt fel med en åkpåse denna vinter. Min dotter är 14 mån och motorik som en 18 månaders.
tack för alla svar =)
Jag tycker det beor på barnets ålder. Ett mindre barn som inte är uppe och går så mycket, eller kanske inte alls, skulle jag ha åkpåse till. Men ett stötte barn som går själv och är uppe och leker skulle jag bara ha fotsack till då det ändå behöver vara ganska ordentligt påklätt.
köper både & haha
Det är nog det bästa. Du använder åkpåsen denna vinte kanske med fotsack också berorende på hur kallat det är. Och enbar fotsack i vår och kanske nästa vinte så barnet är större.