• AlexandraK

Gravid - vad klä ut sig till på Halloween?!

Ojoj. Som om det inte brukar vara svårt att komma på vad man ska klä ut sig till. Nu är jag gravid också!

Och en gravid häxa eller liknande vill jag inte vara.

Det hade varit superskoj att klä ut sig till något där en tjock mage har med utklädningen att göra. Men där sätter fantasin stopp.

Hjälp mig!!!

• Svar på tråden Gravid - vad klä ut sig till på Halloween?!
  • Roisin Dubh

Du behöver ju inte gå bar. Glad

Skaffa en figurnära orange tröja alternativt färga en vit tröja orange. Sedan kan du måla på den med svart textilpenna.

• Behemot

Spontant tänker jag på alien, men hur man gör det rent praktiskt vet jag inte.

• Kimsan82

Min första tanke va också pumpa Det är ju klockrent.. annars spöke kanske? Stort vitt lakan??

• zkalman

Jag gick på en fest som hårdspacklad nunna (och min man som präst)när jag var gravid. Folk stirrade ihjäl sig på stan hehe.

• Roisin Dubh
    zkalman skrev 2008-10-19 17:05:50 följande:
    Jag gick på en fest som hårdspacklad nunna (och min man som präst)när jag var gravid. Folk stirrade ihjäl sig på stan hehe.
    Gravid nunna är ju kanon!
  • nirakanna2

Jag är ingen stor anhängare av maskerader och Halloween, men ska göra ett undantag för att träffa gamla kollegor på deras fest. Jag tänker ta enklaste möjliga utväg som spöke: vit färg i ansiktet och svart runt ögonen, vitt lakan och söta spökörhängen (hittade i affären Glitter) Jag är bara i v.20, så magen är inte mycket att spela på än.

• AlexandraK

Roisin Dubh skrev 2008-10-19 17:07:48 följande:

Gravid nunna är ju kanon!
    HAHA. Ja det hade ju varit finfint.
  • superasstess

Haha många som svarade pumpa! Det var också min första tanke.
    Jag var en gravid snickarfru på en maskerad!

Svar på tråden Gravid - vad klä ut sig till på Halloween?!