Han är så otrevlig mot min familj
Min mamma och min syster var och hälsade på i vår nya lägenhet. Vi bor 10 mil ifrån varandra och talas bara vid via telefon. Så vi bestämde att de skulle hälsa på mig och övernatta. Det gick jättebra och var jättetrevligt bortsett från en sak. Min sambo verkade jättesur och tvär hela j-vla helgen. Han vet mycket väl att min familj skulle hälsa på och hans familj har gjort samma sak.
Han satt vid datorn hela kvällen och det enda han yttrade var antingen något otrevligt eller sarkastiskt och hade en extremt sur attityd. Han fick också en födelsedagspresent av mamma och han tackade för den och så men annars var det ingenting. Han ville inte äta med oss eller något. Blev så jävla ledsen. Här har de åkt i två timmar för att träffa mig och även han, och så beter han sig som ett jävla svin.
Han säger själv att han inte alls var otrevlig utan normal. I helvete att han var! Jag sa åt honom att nästa gång de kommer och hälsa på kan han lokalisera sig någon annanstans så att vi inte behöver ta del av hans dåliga humör.
Varför bete sig på detta sättet? Hur jävla svårt kan det vara att vara lite trevlig? Min släkt är inte krävande på nåt sätt och de kommer väl rätt bra överrens men det känns alltid som att min sambo ser sig som förmer och att de bara är idioter hela bunten.