• Strumpan666

Någon som kan spå???

Som sagt finns det någon som kan spå här :)
    När blir jag gravid eller är jag kanske gravid nu?
    Nån som kan se :)

• Svar på tråden Någon som kan spå???
  • Bella F

Hej, jag undrar samma sak!!! **PUFFAR**

• mandrea

När ni blir gravida beror på hur länge ni försökt, samlagsfrekvens och fertilitet. Om ni börjar försöka reproducera er i dag kommer ni med största sannolikhet uppnå graviditet inom ett år. Det behövs ingen spåkula för att konstatera detta.

• Bella F

jag förstår hur du menar, men och andra sidan så har jag faktiskt varit hos spå tanter förr och till min förvåning så har det stämt.
    Och det där med ett år stämmer absolut inte för vi har försökt i snart 2 år utan resultat, och det är tydligen inget fel på oss...
    om du inte tror på spådomar så behöver du väl inte läsa det här och skriva här överhuvudtaget,eller hur??

• mandrea

Bella F: Om ni har försökt så länge behöver ni medicinsk hjälp, ni har rätt till det! En spåtant kan inte hjälpa er att få ett barn. Och de kan inte förutse framtiden. Om så vore fallet hade det rimligen bevisats för länge sedan, inte sant? Visst kan jag låta bli att skriva här, men ibland är det nöjsamt att retas lite.

• Bella F

medicinsk hjälp behöver vi tydligen inte, men för vissa tar det längre tid än andra, det bara är så. bara för att du inte tror på spådomar behöver det inte vara så för alla. dessutom kan det vara lite kul också och kolla om det stämmer... jag tror inte att alla spå tanter talar sanning men det finns vissa som har lyckats sagt vissa grejer till mig som de omöjligt inte kunde gissa sig fram till och det får mig att tro på de. sen finns det naturligtvis många som snackar skit och bara vill tjäna pengar.
    Prova att gå till en bra spå dam o kolla, du kanske ändrar din uppfattnig och tycker det blir spännande och kul ;)

• Strumpan666

Har även jag varit och spått mej hos flera st,kan säga att 90% har stämt,har varit tillsammans med min sambo i 6 år och fortfarande inte fått några barn.
    Så det där med ett år stämmer inte här heller.
    Och nej vi behöver heller ingen hjälp.
    Anledningen till att jag ställer den här frågan är för att jag vet att det finns många duktiga där ute som antagligen kan svara på min fråga och ha rätt.
    Så än en gång finns det någon som vill försöka :)

Svar på tråden Någon som kan spå???