yeah, det var denna tråden jag letade efter
Jag vet inte hur ni är lagda eller hur seriöst det ska vara, men jag vågar påstå att jag sysslar med "sms-sex" flera gånger i veckan, man har inte så mycket att välja på när killen bor 110 mil härifrån...!
i vilket fall som helst, jag föredrar långa detaljerade skildringar via mail, det är så krångligt med sms i såna lägen. men det går alldeles utmärkt att skicka sms i stil med "bara så du vet hade jag inte tackat nej till att suga av dig just nu... så du vet vad du går miste om, menar jag ;) kyss&knull!"
Vilket var mitt första sms till honom idag
Nummer fem eller sex eller nåt, såg ut såhär; "om du hade varit här nu hade jag nog stått på alla fyra i sängen och bönat om att få bli tagen, hårt och brutalt. antagligen hade jag bett om en omgång smisk med, det förtjänar man om man är ohyfsad som jag... jag förtjänar säkert att bli dragen i håret och att du viskar snuskiga ord i mitt öra också, medan du knullar mig tills jag skriker"
Eh, ja. Jag antar att jag avslöjade en viss dragning åt dominant-kontra-undergivet sex
Det var bara ett tips i alla fall. Ett annat hett tips är att MMS brukar bli uppskattat i princip jämt...