• Anonym

Tipsa om heta/snuskiga sms.

Killen åkte iväg 130mil för att jobba i en hel vecka och nu vill jag "gosa" till det med riktigt snuskiga sms till honom så han är ordentligt uppvärmd till det att han kommer hem.
    Men med telefonen i handen dök problemet upp, min fantasin är väck:(
    Är det någon här som har en talang i snusk sms skrivning? eller kanske drömmer om att få sms av detta slag och då kan tipsa mig om vad som kan klottras ner?

• Svar på tråden Tipsa om heta/snuskiga sms.
  • BunY

Du kan ju börja med något lätt.. som att du är kåt och önskar han vore där och tog hand om dig.. brukar bli lättare med en teaser för att sen bygga upp

• KalleKn

Du vet vad din kille gillar, var specifik mot det. Inte som BunY skriver. Det är nästan förolämpande mot killen. Du är kåt och vi skall vara lyckliga då? Geez... Bättre än så får det allt vara...

• BunY
    Svar på #2
    sweet, någon med annan åsikt Hur hade du velat ha detta sms? Alltid roligt att lära sig något nytt
  • Anonym

Jag vill ha mer kinky sms. Varken han eller jag gillar "jag är kåt kom och ta hand om mig" sms.
    läste en annan tråd där någon tipsade om att skicka "när du kommer hem vill jag att du gör det du alltid drömt om att göra med mig men aldrig vågat. Köp med rekvisita om det behövs innan du kommer". Skickade detta och det uppskattades verkligen.
    Men nu vill jag ha mer av den typen, fast mer specifika.

• BunY

Alltså det beror ju på helt vad ni gillar för sex.. kanske du kan beskriva en av dina fantasier? Är ganska svårt att komma med bra tips när man inte är insatt i sexlivet liksom Allt är ju så olika beroende på vad man tänder på, som det jag och min kille tänder på var helt avtändande för Kallekn.. så ja, det vet nog innerst inne vad du vill skriva, kanske bara inte HUR? Så skriv vad du har på hjärtat så kanske vi kan hjälpa dig att formulera det ?

• KalleKn

Har väl inte lust att outa mina kinks så här

Men dom jag brukar få är lite mer specifika mot det jag och hon går igång lite extra på.

Just det där ta hand om... Skriv hur istället. Typ...

Jag kan nästan känna hur du låter din kuk glida mellan mina b-läppar innan du placerar den mot musöppningen och pressar in den...

Sen kan man brodera ut det lite...

Jag kan nästan känna hur du låter din kuk glida mellan mina b-läppar så den blir glansig av mina kåtsafter innan du placerar den mot min villiga musöppning och pressar in den bestämt...

Hårdare...

Jag kan nästan känna hur du drar din hårda kuk bestämt mellan mina svullna fittläppar innan du placerar den mot mitt kåta hål och hårt kör den i botten...

Allt beror ju på hur just ni leker i sängen vad som passar...

• BunY
    Svar på #6
    Haha det är det vi kommer till efter det första "teasande" smset För killen brukar svara typ "vad hade du velat att jag gjorde då" och så kan man förklara lite mer ingående.. Men absolut att ett "pang på rödbetan" sms är porrigare
  • KalleKn

Jag hade inte svarat på det första... Är hon inte mer sugen än så varför stör hon mig då...

• BunY
    Svar på #8
    Jag har helt ärligt skrivit direkt dem orden.. mitt något vulgära språk är inte lämpligt här.. likaså killens svar, men som sagt, jag förstår vad du menar
  • Anonym

Varför skulle ditt vulgära språk inte vara lämpligt här? Det är väl ändå sex tråden vi skriver i?

• BunY
    Svar på #10
    Hade jag kunnat vara anonym så hade det inte varit några problem, men eftersom allt jag skriver här kan hittas med en enkel sökning på google vill jag gärna inte skriva det detaljerat, hoppas du förstår
  • Anonym

Ah du menar så.

• Anonym (kåt & glad)

yeah, det var denna tråden jag letade efter
    Jag vet inte hur ni är lagda eller hur seriöst det ska vara, men jag vågar påstå att jag sysslar med "sms-sex" flera gånger i veckan, man har inte så mycket att välja på när killen bor 110 mil härifrån...!

i vilket fall som helst, jag föredrar långa detaljerade skildringar via mail, det är så krångligt med sms i såna lägen. men det går alldeles utmärkt att skicka sms i stil med "bara så du vet hade jag inte tackat nej till att suga av dig just nu... så du vet vad du går miste om, menar jag ;) kyss&knull!"
    Vilket var mitt första sms till honom idag
    Nummer fem eller sex eller nåt, såg ut såhär; "om du hade varit här nu hade jag nog stått på alla fyra i sängen och bönat om att få bli tagen, hårt och brutalt. antagligen hade jag bett om en omgång smisk med, det förtjänar man om man är ohyfsad som jag... jag förtjänar säkert att bli dragen i håret och att du viskar snuskiga ord i mitt öra också, medan du knullar mig tills jag skriker"

Eh, ja. Jag antar att jag avslöjade en viss dragning åt dominant-kontra-undergivet sex
    Det var bara ett tips i alla fall. Ett annat hett tips är att MMS brukar bli uppskattat i princip jämt...

• Anonym (mmm)

den här tråden hamnar i favoriter Älskar att skicka sms och mail som e snuskiga, men är rätt grön än

• Hallonjuice

gå på offenciven säg typ''ligger här och tänker på din hårda kuk långt in i min varma våta fitta kom och stoppa in din svällande kuk så som jag gillar så ska du få ett riält* knull min grava älsklings stake..ps är ny rakad mellan bennen och avsluta med ett åhh eller kanske en snygg ;) eller bägge :D

Svar på tråden Tipsa om heta/snuskiga sms.