• Anonym (Bisexuell)

Bi i lycksele ?

Är en tjej i Lycksele som är Bisexuell och sambo med Man och 1 barn.
    Trivs i det förhållandet jag valt..
    Är bara lite nyfiken av mig.. Hur många tjejer/kvinnor i Lycksele är det som är Bi ?
    Är ni nöjda med det förhållandet ni har, eller trånar ni efter kärlek med samma könet ?
    Eller är det så att ni ev, brukar bjuda in någon tjej i erat sexliv för att kvinnan
    i förhållandet ska få den njutning hon vill och behöver ?
    Hur är det för er ?

Nyfiken ;)

• Svar på tråden Bi i lycksele ?
  • Anonym (Kila)

Finns runt hörnet:)

• Anonym (Bisexuell)
    Anonym (Kila) skrev 2008-10-29 21:17:15 följande:
    Finns runt hörnet:)
    Kanske grannar då :)
  • Anonym (Kila)

Vem vet...:) spännande!

• Anonym (Bisexuell)
    Anonym (Kila) skrev 2008-10-30 21:35:57 följande:
    Vem vet...:) spännande!
    Hur ser din livssituation ut då ?
    singel, sambo, etc...
  • Anonym (Kila)

Ensamsående....Ett barn....

• Anonym (Bisexuell)
    Anonym (Kila) skrev 2008-11-10 18:41:46 följande:
    Ensamsående....Ett barn....
    Bor du i Lycksele, eller i närheten?
  • Anonym (Bisexuell)

Inte lust att beskriva er själva lite?

Sen, vore trevligt med svar på frågorna jag ställde i TS ;)

• LadyWillow

Jag har släktingar i Lycksele och fyfan vad glad jag är att jag inte växte upp där säger jag bara. Vilken inskränkt håla det verkar vara...fast det kan ju ha blivit bättre.

• Anonym (=))

Befinner mig inte i ett förhållande så är ganska svårt för mig att svara på frågorna. Jag bara håller ögonen öppna för vad som kan hända. Är öppen mot båda. Skulle jag å andra sidan vara i ett förhållande skulle nog tankar och fantasier duga gott för mig. Skulle aldrig i ett förhållande jag har kunna blanda in en till. Men det är ju bara mina känslor angående ett förhållande. Sen skulle det inte, och har inte stoppat mig för att vara den där extra tjejen! ;)

• Anonym (Bisexuell)

Anonym (=)) skrev 2008-12-03 00:24:17 följande:

Befinner mig inte i ett förhållande så är ganska svårt för mig att svara på frågorna. Jag bara håller ögonen öppna för vad som kan hända. Är öppen mot båda. Skulle jag å andra sidan vara i ett förhållande skulle nog tankar och fantasier duga gott för mig. Skulle aldrig i ett förhållande jag har kunna blanda in en till. Men det är ju bara mina känslor angående ett förhållande. Sen skulle det inte, och har inte stoppat mig för att vara den där extra tjejen! ;)
    Har du erfarenhet av att vara den "tredje partnern" så? Alltså, har du träffat par tidigare?
    Hur har du isåfall tyckt att det varit? Har det uppstått några problem osv?
  • Anonym (=))

nej det gick bra, inte nå pinsamt eller några problem.
    fortfarande kompisar och umgås ibland =)

• Anonym (Bisexuell)

Anonym (=)) skrev 2008-12-16 20:54:38 följande:

nej det gick bra, inte nå pinsamt eller några problem.fortfarande kompisar och umgås ibland =)
    Låter som du har en del erfarenhet av detta...kanske ngt vi skulle behöva...alltså träffa en tjej med erfarenhet då vi är nybörjare som par ;)
Svar på tråden Bi i lycksele ?