• Strangely

sova med amningsbh eller är ni utan?

hej,hur gör ni? sover ni med amningsbh eller låter ni brösten vara fria? :) sover just nu med bh men tycker det är såå obekvämt, men vill inte ligga utan eftersom det kommer vara dyblött i sängen då. tacksam för svar.

• Svar på tråden sova med amningsbh eller är ni utan?
  • irgafos

Sover utan, sov med i början men efter att jag fick mjölkstockning i det ena bröstet så sover jag utan så att de är fria..

• Mirami

Jag har en supermjuk gammal amningsbh som jag fått begagnad av en vän, som jag sover med. Vill inte heller vara utan eftersom det ju blir blött och kladdigt då.

En annan mjuk bh som man kan sova i är den från apoteket! :) *tipsa*

♥ Vilgot 061230 ♥ Isabell 080829 ♥
  • TvåM

Första tiden, 1-2 mån, har jag sovit med.
    Sen under en period sov jag utan men hade en handduk mot det bröstet jag inte ammade från. Nu när hon är 10 mån o äter 1-2 ggr per natt sover jag o ammar utan nåt då det inte läcker alls.

Har varit lika med båda barnen.

• SchumiFerrari

jag sover med och har gjort hela tiden... testade en natt utan.. och då hade jag mjölk över hela sängen.. Nu ammar jag inte så mycket längre och kanske skulle klara mig utan men har av vana...

*Älskade Noa*
  • Alemonia

Jag sover i min amningsbh som egentligen mera är en topp. Jag köpte den på Babyproffsen och har nu både en vit och en svart.

• emson

utan. Måste dock trycka en stund i början på bröstvårtan på det bröst som jag inte ammar från annars läcker det.

• Wild Child

Hej.Sover med bh, annars som sagt skulle det bli blött i sängen
    Men hade fakiskt hellre sovit utan.... om det inte läcker så mycket kan man iof sova med en handduk under sig... Lycka till

• misenbetsy

Sover med amningslinne, sitter inte åt lika mycket som en BH. Känns som om jag bor i mina amningslinnen! Så sköna!

• Puss och Kram

Med, orkar inte ligga i en dyngsur säng...

Svar på tråden sova med amningsbh eller är ni utan?