• LillaGodingen

vilket blöjmärke gillar ni mest, pampers eller libero?

Vilka blöjor tycker ni bäst om, pampers eller libero?

berätta gärna varför....

Från början använde vi libero, provade sedan pampers och tyckte att de var bra eftersom de var lite högre och mjukare.... men tycker nu att pampers blöjor lukta så mkt kiss så nu testar vi libero igen, men inatt så läckte blöjan....får se hur det blir sen.
    sonen är nu 8 månader

• Svar på tråden vilket blöjmärke gillar ni mest, pampers eller libero?
  • Nyfiken gul

ingetdera.

växlar mellan Huggies och Lidls blöjor beroende på vart jag handlar.  Är superbra och sitter ordentligt.

För mig läcker Libero och pampers passar inte alls i formen.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Lady Gaga

Om blöjan läcker så kan ni prova en större storlek. Vi gjorde det när det började lukta kiss vid minsta lilla och hennes kläder blev fuktiga. Det blev bättre direkt.

• millanmy

jag varvar pampers, libero o euroshoppers.

• CaramellDrottningen

Jag använder Ica´s blöjor .. Tycker dom är super :)

• hönamor

både och. dom fyller olika funktioer hos oss. kör med libero up and go på dagen o pampers baby dry på natten

• AForsström

Libero!!
    Gillar inte Pamper någe vidare- lukar kiss o känns fuktiga eller hur jag ska uttrycka det .....
    Har provat Huggies när hon hade st 1 gillade dom men maken gillade inte dom han tyckte dom var krångliga att sätta på/fästa..
    Nu har vi st 2 o tycker Libero sitter bäst o dom luktar inte o inte läker dom heller.

Stolt mamma till Nhea 5 månader, Felicia 7 år & Jacob 9 år
  • jojoruth

Just nu har vi Libero, men jag tycker att dom är så "hårda".
    Tycker bättre om pampers, och det tycker sambon med, han hade det till sin dotter.

• jen bossman

på mina barn passar liberos blöjor bäst!

pampers funkar ganska bra men har läckt vid några tillfällen och dom luktar illa. har testat huggies oxå och dom läckte varje natt och på dagen var jag tvunegn att byta var 3-4:e timme. liberos har läckt 1 eller 2 gånger sen sonen föddes, han är idag 3 år och har blöja på natten. lilltjejen har oxå libero men jag har fått ganska mycket erbjudanden från pampers så det har blivit en del såna också. senast idag köpte jag 2 paket pampers för 170 kr på superstore.

• Spexig

Tycker Libero är mycket bättre än Pampers, men vi testar Coops just nu och de är faktiskt kanon, tjejen är inte alls röd och hittills har det inte läckt nånting!

Svar på tråden vilket blöjmärke gillar ni mest, pampers eller libero?