• Pysselgalningen

Tråd för alla med bruna flytningar samt blödningar under graviditet - fortsättning...

Den andra tråden gick ut så jag skapade en ny för er som behöver få prata av sig och utbyta erfarenheter.

• Svar på tråden Tråd för alla med bruna flytningar samt blödningar under graviditet - fortsättning...
  • Glassgrisen

Tack pysselgalningen!

Här har det kommit flytningar med lite brunt i ett par gånger till, men ska på VUL nästa måndag så jag hoppas att allt ska vara bra. Jag mår ju väldigt illa och hoppas att det är ett bra sign .

Hur går det för er andra?

• kriah

Har haft blödningar från o till från v 6 till 15, men nu verkar det ha slutat, hoppas det! Har varit mkt jobbigt och oroligt trots många VUL o UL. Är i v 17 nu!

• Linka

Har haft störtblödning förra lördagen och och bödde sedan söndag och måndag. Sedan brunaktiga flytningar ons, tors och sen på fredag blodigt igen likaså lördag men sen söndag brunt igen. Var på UL i måndags och doktorn förklarade det som hotande missfall. Ligger nu på eget bevåg till sängs sedan dess. Imorgon ska jagtill mödravårdens läkare för att se hur det utvecklats. Känner att jag måste veta. Detta var ju en kort sammanfattning bara för jag känner att jag hör nog hemma i denna tråd men vill ni läsa om hur skräck blir till lycka, idiotläkare etc så välkomna in på min blogg där jag skriver av mig...
    ÄR nu i v 14.
    Linka

• Lobro

Hej allihopa!

Jag har haft blödningar från plusset till v15! Nu är jag i v17 och blödningarna har hållt sig borta i snart 2 veckor!!!
    Hoppas hoppas dom försvunnit nu!

Tyvärr börjar jag ju oroa mig för andra saker nu för jag har inte känt några rörelser än från bebben..
    Det gjorde jag i denna veckan med sonen. men sen vet jag att jag har moderkakan i framvägg så det beror förhoppningsvis på det.

Nu är det 11 dagar kvar till RUL!!

• Chinirauring

Hejsan alla...Är nybörjare...Har precis blivit gravid
    5 plus 3 ungefär...fick en brun "blödning" idag vart så himla rädd...är det något man borde vara orolig för?
    Tacksam för svar

• Hemlighet
    Svar på #7
    Det är svårt att säga.
    Men det är vanligare än man tror.
    Jag fick en färsk blödning tidigt, men på vul ca 2 veckor efter så tickade hjärtat.

Det är vanligt att man kan få blödningar och bruna flytningar eftersom livmodern växer mm.

Du kan ju alltid boka in ett vul privat, för att få reda på hur det står till.Men vänta tills vecka 7 i alla fall så hjärtat har börjat att ticka, kan vara svårt att se tidigare.
  • Sunset 79

Jag fick en brun blödning i vecka 10,men det var ingen fara med bebisen :) jag gick till kk-akuten och gjorde ultraljud .Gör det så blir du lugnare!

Svar på tråden Tråd för alla med bruna flytningar samt blödningar under graviditet - fortsättning...