Rapar era hundar oxå?
Vår hund rapar och pruttar som en hel karl! Att hundar fiser det är ingen nyhet för mig, men hon gör det så ljudligt! Gör era hundar oxå det?
Vår hund rapar och pruttar som en hel karl! Att hundar fiser det är ingen nyhet för mig, men hon gör det så ljudligt! Gör era hundar oxå det?
Japp, här släpps det gaser åt både höger o vänster. har en st bernhards tik som rapar flera gånger om dagen (fiser oxå för den delen)tror det beror på att hon är såå glupsk
Jodå här rapas det och fises friskt :)
Hahaha Okej! Då finns det fler då! Hon är ju söt när hon gör det,men dte luktar inge vidare! =)
Min hund har oxå värsta avgaserna, dom hörs inte men KÄNNS, ibland undrar man om hon bajsat ner sig, men jag brukar säga "Om du TROR att hon gjort inne, så har hon inte det, du VET när hon gjort inne". Rapar gör hon oxå en del, men inte lika ofta...
Jag har dock bara träffat på EN hund som inte fes och det var min tax, inte en gång under dom åtta åren jag hade honom så gjorde han det.
Kattfisar är dock värst, dom kan vara rent dödande...
min sheltie både rapar, fiser så det låter och snarkar. en riktig liten dam... :D
Visst är de söta? Min tik kommer alltid och vill kela efter hon ätit och då brukar hon lägga upp ett rejält rap. Såå gulligt...
Jodå, min lilla dam både rapar, fiser ljudligt och snarkar.
En riktig tjej det
jajamensan, gärna i mitt ansikte också! sååå söt!!
Ja min hund både rapar o fiser
Han rapar och fiser emellanåt, men fisarna brukar vara tysta.
Båda två rapar och fiser.
Fiser framförallt när de sover eller sträcker på sig. Har två dvärgpinscher som sträcker på sig för att kunna se ut genom fönstret och när de reser sig på bakbenen hör man ofta *ppppppfffrrrtttt* hahaha
Rapas för det efter maten. Gärna i samband med kelning, som någon annan skrev
Min dvärgpudel rapar efter varje gång den ätit
Men fisarna märker jag inte av.Ytterst sällan.
Här är det så lustigt, tikarna är lite finare och diskreta av sig. Hanen däremot släpper ljudeffekter och doftbomber dagligen och verkar nästan stolt över det.
Jag har ingen hund, men vi bor granne med en hund som rapar hela tiden. Jag tror att den är sjuk på något sätt, för när den skäller, så blir det också en variant på rapandet...