Mc angel skrev 2008-10-21 14:58:29 följande:
Toppen att höra att du inte upplevt det som ett problem med kattunge å bebis....Vi kommer att ha många dörrar att stänga i vår nya lägenhet som är på 85 kvm....har en vännina som har 4 katter å bebis å hon lät aldrig katterna gå in i sovrummet där bebis sov.... d e nog en rätt bra regel....oj ja d blir ju mkt med utställningsresor å så... vi börjar väll här hemma i Sthlm... har d rätt bra eftersom det annordnas ganska många utställningar här.... det där med burskynke verkar vara en dyr grejj.. har du några tips på billiga säljare av sådanna så skicka gärna en länk elelr så...*le*
Nej, jag tror absolut inte att det är några problem med katt och bebis! Det var meningen att vi dessutom skulle parat våran hona nu i höst när sonen är 6 månader, dock så visade hon sig ha ett lindrigt hjärtfel så hon får bli glad kastrat istället.
Åh, ni utgår från Stockholm! Härligt, dit reser jag ofta för att ställa ut mina katter. Ordnas ju en hel del utställningar där, och även flera i städerna runt omkring.
Burskynke behöver inte alls vara dyrt! Jag syr mina själv, superenkelt. Jag (som egentligen är kass på att sy) fixar ihop ett enkelt burskynke på bara ett par timmar. Kanske något att dona med i väntan på bebis och kattunge?
majsan70: Nej, det har jag missat! Var finns det är läsa?