• Cookie83

Allinclusive till Turkiet??

Sitter här i valet och kvalet... Har hittat en billig resa med Bentour, är dock lite skeptisk...

Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Allinclusive till Turkiet??
  • lurksmulan

Åh, jag vill också veta för vi har funderat på samma sak!

• Karisma

Jag har hört dem som valt all inclusive när de åkt till turkiet och har varit jättenöjd..

Jag valde det då vi for till Dominikanska republiken för ett par år sedan och jag var supernöjd, väldigt god mat.

Jag skulle välja det vid nästa utlandsresa om jag fick möjligheten till det...

ha en trevlig resa....Kram K.

• Monalisan

någon som åkt med nazar då??? dom har ju oxå jättebilliga all inclusive

• papillon

Jag ska åka till Bodrum med Bentour i september och har valt all-inclusive (eller helpension som man sa förr). Tänker bara ta med pengar att shoppa för. Jag hatar att bli uppskörtad på restauranger, därför har jag valt detta. Fika tänker jag däremot kosta på mig ute på stan.

• nybörjare

Jag är resesäljare o vi tog all inclusive när vi var i Side och det var toppen att inte behöva räkna pengar utan bara äta och dricka.

Sen funderar jag lite på Bentour - är det ett känt bolag för er?
    Jag har personligen inte hört talas om det. Har ni kollat om de har resegaranti ställd?
    Så att ni kommer hem...ifall ifall...

• emmzan

Mammas väninna åkte med Bentour på All Inclusive till Turkiet och hon var supernöjd! Dom är vana resenärer som åker ca: 3 ggr/år och hon sa att detta var en av de bästa resorna dom gjort. Gjorde bara av med 600 kronor på en vecka oxå

• djmugg

Jag åkte med Bentours första resa till Kiris i april, det var helt okej ska jag säga. Super mat på hotellet. De är ganska nya i Sverige, alltså öppnade i april.
    Men om man ska åka till Turkiet ska man kolla var hotellet ligger. Det är svårt att ta sig nånstans med buss, men det går helt okej att hyra bil, men det är knöliga vägar.

• Eniro

Nazar har mycket bra priser och fina hotell. Tyvärr är det ganska fullbokat så ska man åka nästa år får man börja ringa redan nu....

• charei

Vi har precis bokat en resa med Bentour till Turkiet (alanya).... och det var väldigt billigt tyckte vi. 2 veckor, all inclusive, 3* hotell - kostnad 9900 för 2 PERSONER!! Ska åka i september *längtar*

• badprinsessan

Funderar precis på samma sak som ni andra i denna tråd...
    funderar på Topkapi eller Kreml Palace...

ca 10000 för 2 på all inclusive

• lillan76

Vi åkte med Nazar ifjor, all inclusive.
    Bra resebolag trevliga, ordning och reda.
    Och att allt ingår är super helst när man har barn. och det är massor som ingår. mer än vad jag trodde.
    Jag rekomenderar de gärna...
    mvh sara

• Det blåa huset

En kompis kom hem från all inclusive i Side, Turkiet, för ett par veckor sedan. Han var såå nöjd! Allt var bra när det gällde hotellet.

• Jonna74

Hej!
    Jag och maken reste förra året med Apollo till Side i Turkiet.
    Vi bodde på ett All Inclusive Hotell som heter Saray Regency, det är ett 4+ hotell, och helt suveränt! Vilken lyxig vecka vi hade!

Jag tror vi betalade ca 5.500 per skalle och då ingår rubbet! Och vilken mat! Långa bord med alla delikatesser dukades fram av bästa kvalité och min man gick upp ett par kilo...*fniss*

Sommaren 2007 då bebis är 1,5 år åker vi säkerligen dig igen!

Hotellet ligger 7 km från Side, men det är inga problem med att ta sig in till Side med taxi eller buss för en billig peng.
    Vi var inne i Side två gånger under veckan, sen var vi på hotellet resten av tiden och bara slappade.

Rekomenderas varmt!

Kram Jonna

Svar på tråden Allinclusive till Turkiet??