• Turvann

Vilken pulver diet är bäst och godast?

ni som har eller håller på med pulver dieter vilken ger bäst resultat och vilken är godast?
    Har provat nutrilet men klarar inte av den "mjöliga smaken.

• Svar på tråden Vilken pulver diet är bäst och godast?
  • Turvann

Vad menas med VLCD och LCD?

• Vira84

Jag går på modifast nu och tycker att chokladsmaken och vaniljsmaken är jättegoda

• PetraD

jag har använt Nutrilett, Naturdiet och Cambridge
    Nutrilett avråder jag verkligen ifrån, höll på att komma upp igen varje gång

Naturdiet var godkänt, men drack bara choklad så andra smakerna kan jag ínget säga om

Men Cambridge är ju definitivt bäst av dem. finns ju många olika smaker också

• godisbiten

MOdifast drack i 14 dagar tappade 7 kg....

Modifast kan man frysa å äta som sorbe glass... =)

• Turvann

Hörde att man kunde få rabbat på Allevo i "må bra" tidningen. har någon provat den? och har någon någon aning om det är en VLCD eller LCD?

• PetraD

tror du även kan skicka efter smakprover på allevo. kommer inte ihåg om var på deras hemsida.

Turvann skrev 2008-10-21 15:01:07 följande:
    Hörde att man kunde få rabbat på Allevo i "må bra" tidningen. har någon provat den? och har någon någon aning om det är en VLCD eller LCD?
  • PetraD

hittade kampanj med må bra här www.allevo.nu/Site/Templates/Page.aspx&epslanguage=SV

Turvann skrev 2008-10-21 15:01:07 följande:
Svar på tråden Vilken pulver diet är bäst och godast?