• Dino78

Känner du någon som är homo/bisexuell?

Svarade nyss i en omröstning om man tyckte man kunde se om någon var gay. Kom då att tänka på att jag inte känner NÅGON som är gay! Är det ovanligt? Måste göra en omröstning och se om jag är ensam om att inte känna någon. Känner till några stycken, altlså bekanta, men ingen som jag umgås med. Vad jag vet vill säga.

DIF i själ och hjärta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-21 15:51
    Med KÄNNER menar jag nu att ni är vänner, släkt och så.
    Bekanta och sån man känner till räknas alltså INTE.
    Jag har timvik på ett ställe där det jobbar en tjej som är gay och henne "känner" jag ju, kallar henne för bekant och räknar altlså INTE in henne nu.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Känner du någon som är homo/bisexuell?
  • MaijaO

Jag kan nästan lova att du faktiskt känner någon som inte är hetro, dock är du uppenbarligen inte medveten om det.

• Dino78
    MaijaO skrev 2008-10-21 15:47:49 följande:
    Jag kan nästan lova att du faktiskt känner någon som inte är hetro, dock är du uppenbarligen inte medveten om det.
    I smyg i såna fall eftersom alla mina släktingar och kompisar är ihop med någon av motsatt kön. Där jag har timvik är det en tjej som är gay, men henne känner jag ju inte direkt privat - hon faller under kategorin bekanta
    DIF i själ och hjärta
  • Skrik och Panik

Känner flera, en är tvillingsyrran tex, hon är homosexuell, sedan har jag fler vänner som är homo eller bi

• Tant Groda

Jag "känner" några som är homo, och blev inte förvånad när jag väl fick reda på det eftersom jag redan misstänkte det sen innan

• EnFruSislak

ja, känner några stycken. se om man e homo? Det kan inte jag iaf. Hur skulle man kunna se det om man inte kikar in i privatlivet?

• Linda1976

Nej, konstigt nog gör jag inte det, vad jag vet. När jag bodde i Malmö var jag kompis en kille som är bög, men jag har ingen kontakt med honom längre.

Väldigt konstigt egentligen, att jag inte känner nån!

• MajaLinnéa

Känner flera stycken

• vernis

träffat några stycken men känner ej någon

• Senap

Flera stycken, men alla är tjejer.
    Kanske är mer accepterat och lättare att vara öppet bi/homo som tjej...
    Jag vet inte men jag har funderat på det.

My sugar is raw
Svar på tråden Känner du någon som är homo/bisexuell?