Hur ska jag fråga vad han vill?
Jag träffade en kille via internet i somras. Vi har pratat och mailat sedan dess. Vi bor på olika orter men i september träffades vi en långhelg och sov över. Det var mysigt och bra och det slutade med att vi hånglade och hade sex
Vi pratade inte om att vara tillsammans eller ej men efter att vi hade träffats så pratade vi mycket och sa puss och jag saknar dig. Nu har han börjat höra av sig mer och mer sällan. Jag har försökt att hålla uppe kontakten men han bara glider undan.
Vi har sagt att vi ska träffas igen men just nu har både han och jag jättemycket att göra. Jag jobbar nästan dygnet runt och har inte tid att åka någonstans eller träffa honom en hel helg. Vi har pratat om att vi ska träffas i november när jag är färdig med den stressiga perioden på jobbet.
Men nu när han aldrig hör av sig vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill inte vänta på honom. Jag kan strunta i honom och se om han hör av sig, men det känns fel att träffa någon annan för vi har ju sagt att vi ska träffas, underförstått att vi ska fortsätta där vi slutade.
Jag vill ringa och fråga honom vad han egentligen vill. Förmodligen vill han inte satsa på det här men då har jag i alla fall frågat och varit schysst. Hur ska jag fråga?