• Anonym (Ontirumpen)

Blod efter analsex?

Jag ÄLSKAR vårt analsex, kommer av det och allt. Men ibland kanske det är lite vårdslöst, och det händer att det kommer blod kanske ett dygn efteråt. Inga mängder, men det kommer när jag torkar mig även om jag inte gör tvåan och gör lite ont och känns obehagligt. Farligt? Jag har inga hemorrojder (vad man kan se och jag vet om iaf).

Jag skulle gärna använda mer glid tror jag, men inte killen, och jag kan ju inte klaga då det är så skönt.. :)

• Svar på tråden Blod efter analsex?
  • Anonym

Du har nog fått lite invärtes sprickor...
    behandla med suppar från apoteket(hemorrojdsuppar)dom gör så att blodkärlen drar ihop sig o slutar blöda + att sprickorna läker.

• Anonym (Ontirumpen)

Kan man förebygga på andra sätt än att använda glid? Typ smörja.. killen tycker glid blir "för halt"..

• Anonym (kille)

skulle väl vara att mjuka upp rumpan med en buttplugg eller fingrar innan.

• Anonym

Vad använder ni för glid? Vattenbaserat  tycker jag kan bli väldigt slaskigt och lite för halkigt i början och sedan sugs det in och blir för lite.
    Silikon är bättre, mer konstant glid på det...

• Anonym

Men vad är viktigast? Att han inte tycker att det blir för halt eller att du inte blöder efteråt?

• Anonym (MannenZ)

Mer "halka" och mer uppmärksamhet mot din kropp!
    Det GÅR att ha analsex som kaniner, men det kräver att hon är med till 100% och har värmt upp.
    Glid och tid!

• Anonym (MannenZ)

Anonym (Ontirumpen) skrev 2008-10-21 20:45:49 följande:

Jag ÄLSKAR vårt analsex, kommer av det och allt. Men ibland kanske det är lite vårdslöst, och det händer att det kommer blod kanske ett dygn efteråt. Inga mängder, men det kommer när jag torkar mig även om jag inte gör tvåan och gör lite ont och känns obehagligt. Farligt? Jag har inga hemorrojder (vad man kan se och jag vet om iaf).Jag skulle gärna använda mer glid tror jag, men inte killen, och jag kan ju inte klaga då det är så skönt.. :)
    Ta det lite lugnare! analsex ska va en spännande nytänding. Inte blod!
  • Felix72

för ej som använder glidmedel rekomenderar jag att inte använda klick som apoteket säljer.

det blir tydligen som tapetklister efter en stund

• Anonym (MannenZ)
    Felix72 skrev 2008-10-22 08:58:04 följande:
    för ej som använder glidmedel rekomenderar jag att inte använda klick som apoteket säljer.det blir tydligen som tapetklister efter en stund
    Japp!!!
    Vaselin eller silicon.
    Kör ni utan kådis är vaselin grymt bra. Men det skadar ju latexgummi tyvärr så då funkar det inte.
  • Anonym (Ontirumpen)

Silikonbaserade är vad vi har, även testat barnolja, men han gillar bara saliv eftersom han gärna slickar också. Vi värmer upp ordentligt, knullar intensivt som kaniner, men jag tror det är när han får för sig att typ.. dra isär skinkorna när han är i mig som den kan bli ngn spricka. Nu när jag tänker efter.

Sen tycker jag faktiskt att båda ska njuta, och det är ju först dygnet efteråt som jag märker av att jag fått nåt sår. Inte under sexet, kanske man blir bedövad av kåtheten el nåt.

Men om jag kostar på mig att blöda ngn gång emellanåt, kan det va skadligt i längden? Är väl upp till mig om jag tycker det är värt det. :)

• Anonym (Ontirumpen)

Ska testa vaselin, men vi kör med kondom i andra hålet så ska man växla är det ingen hit då.. Får sluta vela, å välja hål då kanske.. :)

• Anonym
    Anonym (Ontirumpen) skrev 2008-10-22 12:53:14 följande:
    Silikonbaserade är vad vi har, även testat barnolja, men han gillar bara saliv eftersom han gärna slickar också. Vi värmer upp ordentligt, knullar intensivt som kaniner, men jag tror det är när han får för sig att typ.. dra isär skinkorna när han är i mig som den kan bli ngn spricka. Nu när jag tänker efter.Sen tycker jag faktiskt att båda ska njuta, och det är ju först dygnet efteråt som jag märker av att jag fått nåt sår. Inte under sexet, kanske man blir bedövad av kåtheten el nåt.Men om jag kostar på mig att blöda ngn gång emellanåt, kan det va skadligt i längden? Är väl upp till mig om jag tycker det är värt det. :)
    Kan mycket möjligt vara så, kan du inte köpa hem salva o supp från apoteket o använda i mellan era analsex upplevelser så kanske du får en att läka oxå, är nog inte så bra att du ideligen går sönder o blöder...
Svar på tråden Blod efter analsex?