• Lisaliten

    Dr Yang i Ropsten

    Hej hopp,
    någon mer som går hos Dr Yang i Ropsten? Hur går det, hur länge har du gått och vad har du för erfarenhet?

    Jag går hos Yang sedan 1månad och tycker att han är mycket skicklig. Har gått hos flera kinesiska läkare förut som också varit bra men inte varit så personliga och varma, öppna och tagit sig så mycket tid. Det är en trevlig mottagning och man har mycket tid till frågor och funderingar och får mycket info om kroppen och hälsa/ohälsa...

    Vill gärna byta erfarenheter och låta tråden bli en informationstråd för alla som vill veta mer om TCM!

    Kram
    Lisa

  • Svar på tråden Dr Yang i Ropsten
  • brawny

    hej!

    jag går inte hos dr Yang, men är däremot nyfiken på vilken slags behandling man kan få via TCM. kan du inte berätta lite om dina erfarenheter?

  • Anneli S

    Hej! Ser att detta är en gammal tråd, men både min man och jag gick hos Dr Yang för ca 5 år sen och går nu igen. Jag verkar inte svara så bra på akupunktur tyvärr, men min man har blivit hjälpt av Dr Yangs behandlingar och en del örtmediciner. 
    Jag håller med om att han är mycket duktig och allt annat du skrev om honom här ovan!

Svar på tråden Dr Yang i Ropsten