• Nippertippan1

Frisörer i Gävle

Jag skulle vilja ha tips på en bra frisör i Gävle som inte har hutlösa priser.
    Skriv gärna vad en klippning kostar och eller hemsida till frisören :)

Thanks!

• Svar på tråden Frisörer i Gävle
  • God Is A Girl

frisörlinjen på polhemskolan?
    Dom är billiga, priset beror på om man klipper sig hos en 2a eller 3a. När jag klippte mig kostade det typ 200 spänn.. Mamma klippte sig och färgade håret och fick slingor i 2 färger, och hon betalade 440 tror jag det var

• Nippertippan1

Oj, ja det var bra priser!
    Är dom duktiga? Ska nämligen klippa av mig håret till kort (igen). Håller dom till på Polhemskolan el. i någon lokal i stan?

• God Is A Girl

Dom är jätteduktiga, dock eftersom dom är elever oc får handledning av lärare tar det lite extra tid, men jag tycker det är värt det. för dom är väldigt nogranna
    Dom finns i samma hus som komvux, fast längre ner på gatan..
    ringer du till polhemskolans reception kan du nog få numret dit, och sen kan hon nog säga vilken adress det är

• Nippertippan1

Tack så mycket! :)

• Nippertippan1

*Knuffar lite*
    Frisörskolan hade ingen tid förrän v.45...läääänge dit :p
    Någon annan som har något tips?

• leende guldbruna

i Skutskär klipper dom för 350 kr tror jag det var. E är jätteduktig!! Hårsalongen heter det. Men maggans på söder e oxå helt ok.vet inte vad dom tar nu.

• Nippertippan1

Ok tack :) Ska kolla upp det!

• isvinter

Lånar tråden lite :)

Jag undrar om någon gjort slingor och klippt sig i stigslund? Hos tjejen som gör det privat. Tänkte beställa en tid där rätt snart.

Svar på tråden Frisörer i Gävle