Vad skriva i ett sex-sms???
Tänkte skicka ett "porrigt" sms till maken som jobbar, mn vd skriver man? Har ni några smaskiga tips?
Tänkte skicka ett "porrigt" sms till maken som jobbar, mn vd skriver man? Har ni några smaskiga tips?
Skickade ett precis heheh lät såhär.
Längtar efter dig och din kropp, kyssa dina härliga läppar hela natten, stoppa din hårda kuk i min mun och sen låta den sakta glida in i min fitta och få dig att explodera om och om igen.
Hahahha
Jag tog en bild på mig i en svart korsett och svarta trosor, vinklade så man fick en bra insyn i urringningen och mmsade karln på jobbet ;)
meeh... maken skrev bara "hehe det lät läckert, unda vad du gör"..Gud så tråkig han är...:(
Anonym (girl23) skrev 2008-10-22 12:32:23 följande:
Skickade just ett mms på min bäver till min sambo
Får väl se hur han reagerar....
Anonym ((*)) skrev 2008-10-22 12:55:27 följande:
modifierade det första sms-tipset lite :
"Längtar efter dig och din sexiga kropp,vill kyssa dina härliga läppar hela natten vill kyssa din stora härliga kuk länge och väl,känna din tunga mot min klitta och sen tränger du in i min kåta lilla fitta vill känna hur det börjar pulsera i din kuk och du exploderar i mig"
La även till "Älskar dig,kör försiktigt" Älsklingen kör bärgare och jag visste att han ska ut och dra i en grävmaskin,
Onskefulla lilla mej :) haha