Vad är INTE billigt på Gekås/Ullared?
Vad är onödigt att köpa i Ullared? Allt är ju faktiskt inte billigt. Dela med er här! Jag har hittat tvättservetter och amningskupor lika billigt på Willys.
Vad är onödigt att köpa i Ullared? Allt är ju faktiskt inte billigt. Dela med er här! Jag har hittat tvättservetter och amningskupor lika billigt på Willys.
Det kan nog hända att det finns saker som är lika billiga "här hemma" MEN åker man till gekås så handlar man oftast ganska mycket o då kan man lika gärna ta med dom där servetterna oxå! i slutändan har du ändå tjänat in in en hel del pengar
Vi köpte en handdammsugare av nåt välkänt märke, har glömt vilket och kan inte kolla heller för vi har just kastat den. Vi trodde att vi gjorde ett riktigt klipp, eftersom det var Ullared, men det visade sig att den var billigare på alla andra ställen vi kollade efteråt. Snopet...
jag var på ullared igår fick shoppat mycket.
Tvättlapparna kostar lika mycket som hemma. Men däremot hitta jag ett babygym som kosta på gekås 69 kr som jag har hittat i en av de större barnbutikerna för 199 kr.
Schampoo, balsam, hudlotion, tvättmedel m.m. är billigare på Överskottsbolaget.
Jag skulle säga hygienartiklar, de är lika billigt på ÖB, tvättlappar är också billigt på ica, tycker euroshopper är bäst.
Sen tycker jag att kvaliten på barnkläder är dålig,har bara köpt pyjamas som jag varit nöj med. så för mig blir det ett dåligt köp, köper hellre nåt billigt på lindex eller hm.