Nån mer med kvällsångest??
Nån mera som har problem med panikångest, och kvällsångest?? Hatar känslan, man blir yr, får hjärtklappning och ont i magen, darrig. Är så less, vill bara få vara normal.
Nån mera som har problem med panikångest, och kvällsångest?? Hatar känslan, man blir yr, får hjärtklappning och ont i magen, darrig. Är så less, vill bara få vara normal.
Nja, jag har aldrig haft yrsel och så men nästintill. Vet hur jobbigt det är, går i perioder för min del.
Har du försökt att hitta någon sysselsättning på kvällarna.
Jag blir helt klart rädd att gå och lägga mig. Somnar ofta till tv:n, en bok eller liknande när jag har sådan ångest... inget kul att somna av utmattning men det funkar iaf. Har du gått och pratat med någon om detta?
hej har haft ångest 4 år nu. å en sak som ja har fått lära mig är att man ska absolut inte begränsa sitt liv när de är jobbigast ge dig in i de då. de är så du övervinner din ångest genom att få ångest för då talar du om för kroppen att inget hände så tillslut kommer ångesten att sluta uppenbara sig .. tro mig ja vet
Anonym (Ångest!!!!) skrev 2008-10-22 23:38:16 följande:
men min anledning till ångest är begriplig då jag väntar på att behöva göra en obehaglig sak.....usch! Fö är jag en stark,glad människa.
Läs "ångest" av Christer Nordlund-mkt bra bok.
sunt liv skrev 2008-10-22 23:40:51 följande:
jupp funkar värkligen . min läckare sa att du har så stark ångest så du kommer få äta medecin hela livet .. va sa ja till han men vänkte inte mer på de fören efter 1 år då slutade ja tvärt å sa ne fan heller hela livet varför de ja är ju stark i vanliga fall varför inte med detta... de hjälpte har ingen ångest dagligen som innan utan nu är de bara om de är stora saker som händer eller om ja blir stressad på ett negativt sätt. men genom att ta tag i ångesten så lär du dig andas ut ångesten med för dom blir inte panikartade
sunt liv skrev 2008-10-22 23:40:51 följande:
Anonym (ja) skrev 2008-10-22 23:41:33 följande:
om de snurrar å känns yrt spänn kroppen alla muskler du har så kommer de kännas bättre asg ja kan alldelse för ,ånga knep smil
Anonym (Ångest!!!!) skrev 2008-10-22 23:53:02 följande:
sunt liv skrev 2008-10-23 00:00:04 följande:
lakrits asg den måste ja prova gotteligottis
Anonym (Ångest!!!!) skrev 2008-10-23 00:03:13 följande:
sunt liv skrev 2008-10-23 00:06:22 följande:
Jag har också ångest, fast min ångest uttrycker sig i otrolig rastlöshet och små minipanik attacker... hur mycket jag än har att göra om kvällarna så känner jag mig rastlös HELATIDEN. och har svårt att sätta mig å ta itu med nånting som jag egentligen faktiskt VILL göra....så oftast blir det att jag sitter här iaf.... =/
Anonym (en till) skrev 2008-10-23 00:11:53 följande:
nä. det har jag tack å lov klarat mig från änsålänge.... däremot känner jag mig hemskt matt å slö å orkeslös, men samtidigt den där rastlösheten i kroppen... känns ungefär som reastlösheten och slöheten försöker konkurrera ut varandra å fightar därinne.
Anonym (Ångest!!!!) skrev 2008-10-23 00:13:00 följande:
Anonym (en till) skrev 2008-10-23 00:14:29 följande: