• memme1983

När började ni med gåvagn?

När började era barn gå med gåvagn?

• Svar på tråden När började ni med gåvagn?
  • JeanneDArc

När hon lärde sig gå, hon var lite under året då.. fast det blev mer populär ett tag senare när hon redan kunde springa runt hur som helst. Hon är 2 år och leker mycket med den, det är nallarnas barnvagn typ

• memme1983

Min tjej är snart 8 månader, hon kryper och ställer sig upp mot allt, hon försöker även gå från sak till sak (svår förklarat ) hon har en gå stol som hon springer runt i men jag tänkte om hon skulle få prova gåvagnen eftersom hon vill gå, men jag tänker att det kanske är för tidigt?.

• JeanneDArc

Nja, kanske, men det kanske kan funka. I vilket fall som helst så är det ett bra köp som många ungar leker med en väldigt lång period, så det är ju en vettig pryl att skaffa liksom. Jag tycker nog du kan köpa en och se hur det går. I värsta fall så får den väl stå i ett hörn några månader.

• Joje

Sonen började när han var 8 månader, lite ostadigt men det gick! Vi la ett par telefonkataloger i så att den inte skulle fara iväg allt för fort

♥ Liam 17/4-07 & Linn 12/7-08 ♥
  • Yohanski

Vi har precis köpt en gå-vagn till dottern o hon är strax över 8 månader, tycker de ärsuper kul att gå med den.. dock så är de lite ostadigt än...

• gavagai

Mika fick sin när hon var ganska precis åtta månader, och den passar henne jättebra. Det är en stabil modell, så den glider inte iväg så lätt, och oftast kan hon balansera den bra. Har fallit bakåt med vagnen över sig någon gång, men inte brytt sig nämnvärt. Hon verkar dessutom vara på ganska samma ställe i utvecklingen som ts dotter.

Svar på tråden När började ni med gåvagn?