Fler som är färdig utredda och käkar Pergo trots egen ÄL. Följas och hoppas?
Hittar ingen tråd som passar mig att hänga i....
Hoppas det finns någon likasinnad att prata med!!!
Hittar ingen tråd som passar mig att hänga i....
Hoppas det finns någon likasinnad att prata med!!!
Väntar och väntar på att få komma till IVF kö......
Ingen i likande situation??????
Nja....är inte färdigutredd än men planen från min gyn är Pergo om mannens spermier är bra. Detta trots helt normal ÄL för min del.
Hur länge har ni försökt??
Idag har jag börjat äta Pergotime. I början på november ska vi förhoppningsvis få göra vår första insemination. Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt skaffa barn i 2 år. Juni -07 fick vi ett utomkvedshavandeskap.
Hej! Vad kul nu kan vi följas åt!! Min doktor rekomenderade ej insimenation det var bara om man hade problem med ÄL...har du det? Jag misstänker att min doktor är lat...blä!
eller vad kul va kanske konstigt uttryckt....
Nix, jag har inte problem med ÄL. Hon tyckte att vi skulle prova insemination 2 ggr innan vi försöker med IVF. Det kan vara så att äggledarna inte fungerar som de ska pga mitt X (har dock fri passage enligt ultraljud) och då kan man öka chanserna med insemination enligt läkaren.
Ja det tycker jag med vore rätt! Klart det ökar chanserna! men min knäppa doktor säger att i mitt fall gör det ej det eftersom jag har fri passage...
Vilken knäpp doktor Det kan ju vara värt ett försök i a f, det är ju betydligt billigare än IVF.
ja ellerhur! Nej det går segt här...idag tog jag enkelkur pergo....för 3 e gången..varför skulle det funka nu?? Vi har bestämt att ha riktigt mycket sex!! hihi....ingen planering...inget sparande och inget "pallar ej" det var väl ändå igår det va...