• kladdkakka

Klösmärken på ryggen = Otrogen ?!

Upptäckte att han har rivmärken / klösmärken på ena sidan av ryggen. Ser ut som att någon med långa naglar har varit där och rivit! Varken han eller jag har några långa naglar.
    Frågade honom om märkena och han hade inte den blekaste aning om vad dom kom ifrån.
    Vad ska man tro egentligen?
    Kan det här vara ett tecken på otrohet?

• Svar på tråden Klösmärken på ryggen = Otrogen ?!
  • Anonym (1)

Tränar din karl styrketräning? Min gör det och ibland kan han få märken från maskinerna som nästan ser ut som rivmärken.

• Anonym

Usch, va jobbigt!! Näää, kan det inte finnas en bra förklaring??
    Eller har du haft nåt på känn.....

• kladdkakka
    Trialanderror skrev 2008-10-23 09:51:59 följande:
    Jag har en tendens att riva mig själv när jag sover så det måste inte vara otrohet.
    Han har hyperkorta naglar, och den (det) som gjort dom här märkena måste ha väldigt långa och vassa naglar...
  • kladdkakka

Anonym (1) skrev 2008-10-23 09:52:21 följande:

Tränar din karl styrketräning? Min gör det och ibland kan han få märken från maskinerna som nästan ser ut som rivmärken.
    Ja det gör han, men han har inte gjort det nu på över 1 vecka, och så sent som i förrgår är jag säker på att de här märkena absolut inte fanns där...
  • kladdkakka
    Anonym skrev 2008-10-23 09:52:31 följande:
    Usch, va jobbigt!! Näää, kan det inte finnas en bra förklaring??Eller har du haft nåt på känn.....
    nej jag har inte haft någonting alls på känns, han är nästan jämt hemma, inte borta mycket eller så... hoppas på en bra förklaring, har legat hela natten och inte kunnat sova, bara försökt hitta en annan förklaring än den jag är rädd för
  • Anonym

Det finns säkert en bra förklaring....men det kan ju va svårt att svara på om han verkligen inte VET va som orsakat rivmärkena.
    Å det är ju där din svartsjuka kommer in (eller din misstanke):
    Nähä, å du vet inte va som har rivit dej på ryggen, d va ju jä*ligt konstigt.....fast d kanske e en skitsak.....å e han då alltid hemma....

• Viewsonic

Låter misstänkt... men å andra sidan... jag har klösmärken för jag kliar mig själv och krafsar, och har inte ens långa naglar.

dator heter det. datOR...
  • Anonym
    Viewsonic skrev 2008-10-23 10:01:43 följande:
    Låter misstänkt... men å andra sidan... jag har klösmärken för jag kliar mig själv och krafsar, och har inte ens långa naglar.
    Haha,krafsar....lät kul!! En tvätt kanske (skämt)!!
  • Viewsonic
    Anonym skrev 2008-10-23 10:03:12 följande:
    Haha,krafsar....lät kul!! En tvätt kanske (skämt)!!
    He he jag har tyvärr vuxenacne och fullt med pormaskar som ploppar upp överallt. Gillar att krafsa på dem.
    dator heter det. datOR...
Svar på tråden Klösmärken på ryggen = Otrogen ?!