Handlar du på TV-shop??
Här tänkte jag att vi listar saker som vi handlat på TV-shop.Och beskriver vilket som var bra och dåligt.
Lets go girls!
Okej, jag börjar.
Jag har aldrig själv köpt något från TV-shop, men en kompis gjorde. Han köpte en sån där liten "tränings-vibrator" som man fäster på magen eller nån annanstans på kroppen, typ rumpan eller låren, så ska den göra så att man får platt mage, fasta lår o.s.v.
Jag vet inte om det funkade, men av att ha provat den på mig själv ett fåtal ggr, så är mitt första intryck att det var; skit!
Jag undrar om det är någon som prövat ProActiv??
Den där hudvårdsserien, som dem säger är sååå bra för problem-hy.
Har inte köpt nåt därifrån. Men mormor är stor shoppare där.
Just hudvården tror jag bara är hittepå. Som lätt yrkesskadad hudterapeut så tror jag absolut inte att man skulle sälja det på tvshop om det verkligen va bra.
Jag har aldrig köpt från TV-shop, däremot har jag köpt en identisk kopia på Tvins Magic Bullet (finns på ÖoB för under halva priset), och den är kanonbra!
Jag köpte Billys Bootcamp förrut och visst kändes det som bra träning. Tyvärr har jag inte haft ork att göra alla övningar så dvd-skivorna står mest och samlar damm. Skulle jag göra det som instrueras är jag dock övertygad om att jag skulle såväl gå ner i vikt som bli tränad.
Jag har köpt löshår från tv shop på 90 talet. Hela den här löshårsinvasionen i sverige var rätt ny då o man kunde inte köpa det ute i butikerna.
Håret var kanon i alla fall! Har dock inte kvar det, men använde det mkt under 90 talet och alla var så avundsjuka.
Jag har köpt en H2O-mopp från tv-shop. Jag är nöjd, den funkar...även om reklamen på tv-shop är myyyycket överdriven.