• Anonym (Anna)

Tips på bra kondomer!!

Nu har vi bestämt att jag ska sluta med mina p-piller och vi ska skydda oss med kondom.

Men jag har ingen aning om vilka kondomer man ska använda! Har ingen erfarenhet av kondomer. Vi vill att det ska bli så bra som möjligt och att vårt sexliv ska störas så lite som möjligt, mot hur det var tidigare.

Detta betyder att vi vill ha en kondom som passar min sambo, så det inte trillar av etc.

Han har 17 cm lång och den är normalgrov.

Vill ha tips!

• Svar på tråden Tips på bra kondomer!!
  • Anonym

Vi har alltid haft profil och den passar oss bra.

Storleken på kompisen är ungefär som din mans.

• Anonym (Anna)

Okej, nån som vet var man kan handla billiga kondomer? På nätet?

• Anonym (Anna)

Googlade lite nu och fick fram vissa sajter som säljer kondomer, och sen kollade jag på apoteket.se, det var ju mycket billigare på apoteket! Är priserna på apotekets hemsida gällande även i butiken, eller är det billigare att handla på apoteket via internet?

• Anonym (1 profil)

Jag har alltid handlat billigt hos barnmorksemott.

Köpte massor på en gång och tanten i luckan log och rodnade

• Anonym

finns bra på www . bodystore . se

• Anonym (Anna)

Anonym (1 profil) skrev 2008-10-23 13:01:08 följande:

Jag har alltid handlat billigt hos barnmorksemott.Köpte massor på en gång och tanten i luckan log och rodnade
    Okej, jag tänkte ringa UM och fråga vad de har för sorter och vilka priser de har, kanske billigare än på apoteket.

Vilken kondom använder ni?
  • Anonym (1 profil)

Profil - det är jag som skrivit inlägg 1.

• Anonym (Anna)

Anonym (1 profil) skrev 2008-10-23 13:17:58 följande:

Profil - det är jag som skrivit inlägg 1.
    Jaha okej! Såg nu att kondomkungen hade ett erbjudande om ett paket med 10 olika kondomer så man kunde testa, för 1 kr. Kanske ska testa det..
Svar på tråden Tips på bra kondomer!!