• Cerrgweni

Present som visar vänskap?

Hej!

Jag ska i helgen träffa en kompis som jag träffar alldeles för sällan just för avståndet mellan oss.
    Hon betyder jätemycket för mig och står mig närmst.

Sist vi träffades så fick jag ett jättefint halsband av henne i julklapp/present.
    Hon har fyllt år och jag vill ge henne något som symboliserar vår vänskap.
    Men vet inte vad. Har dålig fantasi och ganska tajt budget.

Någon som har något tips?

Något smycke är ju fint, men känner inte att jag kan ge det eftersom jag själv fick det sist.

Jag vet att vänskap inte kan mätas i prylar, men vill ändå ge något!

• Svar på tråden Present som visar vänskap?
  • bixit

hm, de var svårt...annars är ju smycken en klassiker.

En bok med en litet brev skrivet från dig i bokens början med en motivation varför hon fått boken?

eller nån upplevelse ni kan dela, typ konsert?

hoppas du kommer på något, men som sagt beviset sitter inte i sakerna man ger eller får.

good luck.

• sweedy

För en väldigt tajt budget kolla efter kylskåpsmagneter, eller liknande med fina dikter. De har jag köpt och skickat till min bästa väninna. Det finns ju också som små figurer som kan symbolisera vänskap. Hjärtetrollen och mycket annat.

För att vara lite mer kreativ så kan man ju nästan köpa vad som helst och sedan skriva något fint om vad det symboliserar och vad hon betyder. En ljuslyckta, eller godisskål. Ja, det finns ju mycket. Mitt tips är att hitta en bra presentaffär, då löser det sig nog.

Tala gärna om vad det blir/blev.

• ScottsAnna

Ett album med foton pa er 2, med lite roliga texter till. Kostar inte sa mycket och roligt att pyssla med!

Svar på tråden Present som visar vänskap?