Hur lång tid tar en överföring från en bank till en annan?
En överföring från en bank (vet inte vilken) är gjord till mitt konto i handelsbanken. Den gjordes igår morse klockan 8, pengarna syns inte ännu på mitt konto. Hur lång tid brukar det ta?
En överföring från en bank (vet inte vilken) är gjord till mitt konto i handelsbanken. Den gjordes igår morse klockan 8, pengarna syns inte ännu på mitt konto. Hur lång tid brukar det ta?
mamma har swedbank och sätter hon in på morgonen så har jag pengarna på em har också handelsbanken
Det kan ta upp till 3 bankdagar i värsta fall...
hmmmm, när ska jag börja ana ugglor i mossen...
tre dagar har det inte tagit för mej ! säljer en del på tradera och när jag fått mailet av att de satt in pengarna tar det ungefär en halv dag eller till nästa dag innan pengarna finns
kan jag ringa min bankman tror ni? Alltså ser han pengarna innan mig?
Om du har internetbank så kan du få upplysning på din sajt. Annars är det kanske bäst att ringa den mottagande banken. Det är oftast den mottagande banken som strular.
Är det en internet överföring så ska pengarna finnas på kontot samma dag sålänge pengarna e överförda tidigt på dagen, annars dagen efter inte 3 bankdagar.
Hur långtid kan det ta att få pengar från tillexempel länsförsökringar till nordeakonto? Om de överförde igår?