Sex med kompis ?
Är det kränkande och nedlåtande att fråga om man får ha sex med sin kompis och ur skulle ni reagera på en sådan fråga.
/ Vendla
Är det kränkande och nedlåtande att fråga om man får ha sex med sin kompis och ur skulle ni reagera på en sådan fråga.
/ Vendla
Nja asså, om kompisen och du tidigare pratat om det så är det nog okej. MEN! se upp..
Jag hade sex med två av mina bästa killkompisar, (samtidigt dessutom..) Vi var vänner ett tag efteråt också, men nu vill dom inte veta av mig längre. Kanske ångrar dom sig. Jag ångrar mig också väldigt väldigt mycket och önskar jag aldrig gjort det.
Jag tror nog att bra vänner ska man inte ha sex med. om man inte börjar få känslor för varandra vill säga.
Att ha sex är skönt
Att ha kompisar är kul och tryggt
Har du få kompisar så skulle jag inte chansa men har du en massa så kan det vara värt risken. Har du känslor för personen så är det bara att köra.
Kränkande är det ju inte att fråga.. jag skulle ta det som en komplimang.
jag fick frågan från en kompis för många årsen. då sa jag nej o sen var det inte mer med det o vi var bra kompiar, efter yterligare ett par år så hadde vi sex ett par gånger. har bara pratat över telefon sen sista gången vi hadde sex.
Ha inte sex med en kompis du inte vill va utan.
är kk med två av mina killkompisar. Vi pratade mycket om sex innan vi blev kk och gjorde det klart att det bara gällde sex. Har fått frågan från en annan killkompis till mig. Jag tackade bara nej och sa att det nog inte va läge. Inget har förändrat sig mellan oss. Så länge man tar det lite coolt.
Det kan vara bra att lägga fram det lite skämtsamt först och se reaktionen. Jag jobbar på nu att få till det med en "börjantillkompis"...fast han är lite seg/blyg/senistarten så får väl se om jag får till det.
Ett tips är att båda har kissat hos farbror doktorn innan bara. Så man slipper stå där sen med mössan i handen och behöva säga att man har skickat vidare ngt. Om man nu kör utan kondom vill säga.
Är det verkligen ingen fler som har erfarenhet av detta ?
Jodå
Fast han ville väldigt många år innan det vart läge för mej med.
Sen har jag skaffat sällskap och därmed "dumpat" kompisen.
Vilket Kompis inte tagit så bra kan jag tycka.
Ett tag var han väldigt mycket för att ringa o maila o smsa osv, men nu då han insett att mitt nej till sex betyder nej på riktigt, så hör han aldrig av sig o säger man hej på msn så är han kort o trist så man somnar.
Vilket jag tolkar som att jag bara duger som kompis om han får sex, numera.
det är en svår fråga ... !
Men ärighet varar längst , så ställ frågan rakt ut .
det är ju bara en fråga , skulle nån fråga mig så skulle jag uppskatta det , det är tecken på förtroende och respekt.
Jag skulle inte vilja få en sådan fråga från en kompis och skulle nog ha svårt att vara kompis sedan.
Jag tror att sex komplicerar en vänskap och att den ena alltid vill mer än bara sex.