• annaxtra

Billigt flyg till Egypten?

Hej alla,
    Sitter och funderar på om man ska dra ner till Egypten för lite dykning i sommar. Är det någon som vet ett blilligt bolag som man kan resa med?

Ha det bra!

• Svar på tråden Billigt flyg till Egypten?
  • jasminflower

Kollar själv priser till Egypten med jämna mellanrum...Fritidsresor brukar ha okej priser, iaf med sista-minuten. Lycka till!!

• annaxtra

jasminflower
    Har du varit där förut? Är du dykare?

• pratglada tjejen

Hej, pappa skulle vilja resa dit, vad kostar sådant ungefär? (skulle nog inte dyka,dock)
    kram/alexandra

• ymmmi

Just nu är sistaminuten priserna dyra dit ner...
    Men om du bara vill ha flyg så kolla med kilory travels.. Dom brukar ha biliga flyresor..
    Annars kan du ju vänta lite, brukar hitta biliga sistaminuten lite längre fram för en ca 600 kronor för en vecka...

Men ananrs har du ju ving,apollo,fritidsresor som reser dit under sommaren.

• ymmmi

Lycka till =) OM du undrar något så är det bara att fråga *ler*

• annaxtra

Ok då tar jag chansen Skulle vilja åka till lite nice dykning. Vart flyger dom?

• ymmmi

kilroy flyger bara till cairo. Så det bästa är ju att åka med någon utav resebolagen då dom flyger till shearm el sheik eller till hurghada.

• annaxtra

Aha då ska vi göra ett försök där då. Tack för hjälpen!

• jasminflower

annaxtra
    jag är inte dykare men jag har familj i Egypten...kan rekommendera Sharm-el-Sheikh för dykning ändå, har varit där och hörde då om att det var bra dykning där, det är ett underbart ställe i övrigt också att semestra på...man kan åka med expressbuss ner dit från Kairo via Suez, det tar 6 timmar tror jag, och det är till helt klart överkommligt pris, det var så jag åkte ner där...om du vill veta nåt mer kan jag kanske hjälpa dig.

Svar på tråden Billigt flyg till Egypten?