• Låtten

Vart kan man hitta "mamma-snickarbyxor"?

Är på jakt efter ett par mamma byxor man kan ha på jobbet, måste ha mycket fickor!Någon som vet vart???

• Svar på tråden Vart kan man hitta "mamma-snickarbyxor"?
  • Gottefia

Jag har funderat på om man är helt ute om man använder det??! Inte för att det spelar nån roll men... I hela mitt liv har jag fantiserat om att ha det när jag blir gravid men nu har jag inte sett det någonstans! Som tur är har jag fått låna ett par av syrran jag kan springa runt med hemma.

• Underbara ungar

Det har funnits på Lindex... Där köpte jag mina. Men kvalitén kan ju diskuteras, dom sprack i baken efter ca 2 veckor och det är över 3 år sen jag hade dom så att säga. Under min andra kraviditet så såg jag att HM hade, men köpte inga med "olyckan" som inträffade första gången.

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • Trolovade

Jag köpte mina på H&M i förra året när jag väntade dottern Har även sett på tradera om du kan tänka dig att köpa beg

• Låtten
    Svar på #1
    Det är inte till mig!Men tack för erbjudandet!
  • Låtten
    Svar på #6
    aha, ska tipsa om detta!
  • Tulltan

Kolla på tradera, jag köpte mina där och jag älskar dem! Till ett jättebra pris dessutom.
    Ett par snickarbyxor på en blivande mamma är väl aldrig ute? Jag tycker i alla fall att det är jättecharmigt.

• Le petite moi

Jag har också alltid drömt om att ha snickarbyxor när jag blir gravid, letar som besatt nu

• Little M

Ja testa på tradera...ska för övrigt lägga ut mina där oxå

• mita78

jag har precis beställt mina på la reduet

• Sarro

Jag köpte mina snickar brallor på hm, har verkligen tyckt mkt om dem :) dom va bra men kommer inte i dom längre :D hahha

• hallgerd

det var ju snygga brallor, men de finns ju bara upp till storlek 40! jag känner mig lite mobbad med min jätterumpa....

• millers

som flera tipsat om, kolla på tradera! finns flera ute just nu, och till bra pris!
    Fyndade själv ett par där i förra feckan, är mycket nöjd :)

• Aslög88

På H&M såg jag att dom hade

Svar på tråden Vart kan man hitta "mamma-snickarbyxor"?