• humpe

Karlssons.se, Ge-Kås i Ullared, Vingåker Factory Outlet, Outlet Barkarby

Är det någon som vet om de har mammakläder på några utav de här ställena?

• Svar på tråden Karlssons.se, Ge-Kås i Ullared, Vingåker Factory Outlet, Outlet Barkarby
  • Knoddens mamma

Det finns lite grann på Ge-Kås, men det varierar mycket hela tiden.. Sist jag var där fanns en del, men kändes lite tantigt....

• Sofne

Var på Ge-kås igår men köpte bara en tröja och ett par mjukisbyxor. Fanns inte mycket alls jag tyckte såg fint ut. Ska gå på stan här hemma istället och kolla in de affärer som har. Hoppas det finns lite sommarkläder, behöver verkligen det nu!!

• lovisag

karlssons har inga vad jag vet, de har mest skräp där.

• snart tre

POP har en butik med både baby- och mammakläder i outleten i Barkarby. Har fyndat en hel del där - särskilt babykläder. Det finns en hel del mammakläder också till bra priser, men ibland ska man lite tur med stl.

• 42an

Jag hittade mycket bra mammakläder på GeKås. Otroligt billigt. Men det är klart, det är "basplagg". De är inte i klass med de fräcka kläderna i special-mammaklädersaffärerna. Men priserna går inte heller att jämföra. Jag köpte 3 par byxor, 2 shorts, 2 kjolar och 2 linnen, allt kostade 800:-.

• Hexx

Inte på factory outlet i vingåker!

Svar på tråden Karlssons.se, Ge-Kås i Ullared, Vingåker Factory Outlet, Outlet Barkarby