• snartfaster

    Jim och piraterna blom

    Som barn älskade jag Hasse alfredssons film "Jim och piraterna Blom" och med ojämna mellanrum har jag under årens lopp letat och letat och letat efter denna fantastiska film, men den verkar inte gå att få tag på någonstans, jag har googlat, mailat affärer, varit inne på varenda videobutik här i stan och frågat och letat igenom alla hyllor på myrorna etc, men det har varit lönlöst.

    är det någon här som vet vart jag kan hitta den? jag MÅSTE få se den igen!!!!

  • Svar på tråden Jim och piraterna blom
  • snartfaster

    Hittade en smakbit i allafall, men nu vill jag ju bara se hela filmen ÄNNU MER!!!!



  • Dino78

    jag var helt säker på att jag hade den på VHS men hittar den inte...vet att jag köpte den för typ 10 år sen. Letat och letat men inte hittat den...verkar inte finnas att köpa på DVd heller. kanske går att hyra på en välstorterad videobutik i större städer, om du nu inte bor i typ sthlm eller gbg förstås för då har du ju redan kollat
    Har du kontaktat SF? För det är dom som distribuerade filmen.


    DIF i själ och hjärta
  • snartfaster

    jag har inte kontaktat SF men det ska jag göra nu. jag minns inte om jag kollat bibblan, ska ta och göra det också. tack för lite nya uppsalg, Dino!

  • lklm
    Dino78 skrev 2008-10-26 08:36:42 följande:

    Testa kolla på biblioteket förresten. De kan ha den!


    Finns också som bok, den som söker den finner filmen på nätet.
Svar på tråden Jim och piraterna blom