• Gumman123

Underbara Barn mässan eller andra baby/barnmässor..

Vi är nya föräldrar, har en liten flicka på 3 månader. Vi har sett att det finns baby/barnmässor som hålls lite överallt i landet...

Har någon varit på Underbara Barn mässan tidigare? Är det kul, intressant, informativt..? Har ni tips på andra mässor som kommer snart..

• Svar på tråden Underbara Barn mässan eller andra baby/barnmässor..
  • Gumman123

Ingen som varit på något sådant..?

• ls66

Nej men jag ska dit nästa söndag, och ser fram emot det :) Jag hoppas dom har massor med bra erbjudande på grejer, och roliga gratisgrejer :)

• Gumman123

Vi funderar på att åka till underbara barn mässan men vi bor i skåne och det kostar en del att ta sig upp till stockholm, hoppas att det isåfall är värt det..

Det är ju jätte kul med gratisgrejer:)

• Gumman123

Ingen som redan varit på en sån mässa?

• ElinH

Var på underbara barn mässan förra året och var då gravid och fick en MASSA gratisgrejer! Ska dit på fredag igen och hoppas man får en del då med..:) Jag tyckte mässan var bra iaf!

• Gumman123

Jätte kul med massa gratis grejer ju..vi ska nog försöka komma dit :)

• millan83

Åh nu blev jag oxå sugen på att åka dit Kanske får dra med mig mannen på lördag eller söndag

Lucas 080603
  • Maria med 3

Jag skulle nog inte tycka att det var värt att åka från skåne till Stockholm för att det skulle löna sig med alla gratisgrejer för de grejer som är gratis brukar vara barnmatsburkar, underlägg (för blöjbyten) ballonger, godis, blöjor och såna saker som itne är så dyra att köpa. Dock är det kul att gå på mässan, emn ta gäran små barn i sjal istället för i vagn för er egen sinnesfrids skull. Nåt år var det total kaos och ingen kom fram nånstans pga alal barnvagnar. De har dock ordnat det med bredare gånger, lånesjalar och barnvagnsparkeringar.

• Maria med 3

Det kostar att gå in. 120:- förra året har jag för mig. Ett år var det totalt kaso (fårsta året på Älvsjömässan om jag inte minns fel), men det är klart mycket bättre nu. De första 100 brukar få en goodiebag och precis vid öppning har det varit kaos när jag har varit där. Kommer man nån timme efter öppning så bruakr det vara helt ok.

• viseversa

när öppnar det då?
    Maria med 3 skrev 2008-10-25 20:52:18 följande:

Det kostar att gå in. 120:- förra året har jag för mig. Ett år var det totalt kaso (fårsta året på Älvsjömässan om jag inte minns fel), men det är klart mycket bättre nu. De första 100 brukar få en goodiebag och precis vid öppning har det varit kaos när jag har varit där. Kommer man nån timme efter öppning så bruakr det vara helt ok.
  • Gumman123

Är det någon som vet om samma mässa hålls göteborg eller malmö?

• Maria med 3

Entrépriser
    120:- för vuxen, barn under 6 år går in gratis i vuxens sällskap, barn mellan 7-15 år 20:-
    Biljetter köper du i entrén på mässan.

Öppettider
    Fredag 09.00- 17.00, Lördag och Söndag

10.00- 17.00

UnderBARA BARN arrangeras för sjätte året i rad. De 500 första besökarna på Söndagen får underBARA BARN mässans påse som innehåller fina gåvor från utställarna. Först till kvarn?..

Svar på tråden Underbara Barn mässan eller andra baby/barnmässor..