• Felicia6

Jätteförkyld och ont i ryggen?

Jag har nu varit jätteförkyld i flera dagar. Ont i kroppen, hosta, ont i halsen, snorig, otrolig huvudvärk och spänningar mot öronen.
    Dessutom har jag tappat rösten.

Under dom två dagarna som rösten var borta så har det smakat äckligt i munnen dom gånger jag hostat, har det varit något inflammerat i halsen måntro som smakar så äckligt?

Sen nu har jag börjat få tillbaka rösten men börjar då ist hosta torrare och det har gjort att jag nu börjat få molande värk i ryggen uppe vid skulderbladen typ. Varför har jag det?

Någon som har nån aning?

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Svar på tråden Jätteförkyld och ont i ryggen?
  • SolOchSnö

Jag har läst att om man är förkyld och det luktar illa ur munnen så kan man ha halsfluss. Nu skriver du att det smakar illa, vet du om det luktar också?

Jag är också förkyld och har fått ont inne i bröstet, jag är rädd att infektionen är på väg neråt.

Lycka till, krya på dig!

• Felicia6
    SolOchSnö skrev 2008-10-25 11:59:21 följande:
    Jag har läst att om man är förkyld och det luktar illa ur munnen så kan man ha halsfluss. Nu skriver du att det smakar illa, vet du om det luktar också?Jag är också förkyld och har fått ont inne i bröstet, jag är rädd att infektionen är på väg neråt.Lycka till, krya på dig!
    Jag vet faktiskt inte om det luktar, kan ju iofs fråga min man hihi

Dock har jag märkt idag att jag börjat få ont i bröstet oxå, då jag tar djupare andetag :S

Att förkylningen aldrig släpper, jag blir galen :S
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • ludenben

kolla så det med ryggen inte är lunginflamation. Man kan få ont där då.

Svar på tråden Jätteförkyld och ont i ryggen?